06 Eylül 2009

Hayran olunası & tanışılası bir adam...

Hayranlık ile kıskançlık duygularımın hangisinin daha ağır bastığını kestirmekte zorlandığım işler olur bazen. Bunlardan biri de kesinlikle yemeksepeti.com... Basit bir mantık, masrafsız bir girişim ve mükemmel sonuç! Akıl edenlerin de, fikri hayata geçirenlerin de karşısında saygıyla eğilmemek imkansız.

Ama yemeksepeti.com'un 3 ortağından biri var ki, ona hayranlık ve kıskançlık duygularım çok çok daha fazla. Cem Nufusi'den bahsediyorum. Kaşı gözü güzel bir çocuğa benziyor fotoğraflardan; ama hayranlık sebebim tipi yüzünden değil. Kalkıp gitme cesaretini gösterebilmiş olması yüzünden...


20 metrekarelik bir ofiste 33 restoranla işe başlayan, şimdi Türkiye'de 12 şehirin yanında Kıbrıs'ta hizmet veren günde 20.000'den çok kişiyi doyuran yemeksepeti.com'un kurucusu olma sıfatını ve bu sıfatın sağlayacağı bütün avantajları bir kenara bırakıp, kalkıp Yemen'in oldukça fakir bir adası Socorota'ya gitti bu adam!!

"Bence insan yaşadığı yerden mutlaka bir kere ayrılmalı. Bu demek değildir ki bir daha dönmemeli. Ama hayatın geçtiği yerden bir kere vazgeçmen şart. Bunun parayla o kadar sıkı bir bağlantısı yok. Sıfır liraya Hindistan'da altı ay yaşayan arkadaşlarım var. Benim ilk durağım Yemen'in Socotra Adası. Her mevsim ortalama 27 derece. Bir dolara balıkçı kayağı kiralıyorsun. Kendi tuttuğun balığı yiyorsun. İngilizce konuşan yok. Laptop, telefon götürmüyorum. Çünkü orada kilometreyi sıfırlayacağım. Bilmiyorum. Belki Brezilya'ya giderim, belki Küba'ya, belki Hindistan'a..."

Yaklaşık altı ay kadar önce Hürriyet Pazar'da çıkan haberinde aynen bunları söylemişti. Şimdi kimbilir nerede ne yapıyordur? Kıskanılası... Alkışlanası... Tanışılıp, kendisiyle söyleşi yapılası...


Günün şarkısı yok bugün, direk günün albümü var: Babylon is Music... Music is Love...

Icerik:Duygu yuklu, dusuk tempolu, melankolik, sakinlestirici muzikler.
Kullanim: Sakin, huzurlu ortamlarda bastan sona bir doz dinleyin.
Sabah erken, gun batiminda, gecenin sonunda.
Yan etkileri: Dalip gitmek, kendinden gecmek, asik olmak


01. Solal presents the Moonshine Sessions - I Lost Him.mp3
02. Ceu - Concrete Jungle.mp3
03. Rupa & the April Fishes - Maintenant.mp3
04. Nouvelle Vague - Heart of Glass.mp3
05. Senor Coconut - Kiss.mp3
06. The Dynamics - Girls and Boys.mp3
07. David Lowe s Dreamcatcher - Still The Greatest.mp3
08. Calypso Rose - Rhum & Coca Cola.mp3
09. Novalima - Ruperta.mp3
10. Earl Sixteen - Holding Back The Years.mp3
11. Gabriel Rios - Porque Te Vas.mp3
12. Horace Andy & Ashley Beedle - Angie.mp3
13. U-Cef - Stick featuring Damon Albarn.mp3
14. Ramiro Musotto - Gwyra Mi.mp3




Share/Save/Bookmark

3 yorum:

Pinor Çen dedi ki...

Ya çok büyük cesaret, ben düşününce bile tırsıyorum ama yapanları da çok kıskanıyorum işte.

zillosh dedi ki...

bende tırsma yok, ama kıskançlık bol.. yine de gezmeye yemen'in uyduruk adasından değil, güney amerikadan başlardım ben! =))

TrexxxXx dedi ki...

hakjsdhaksjhdkaj hayran olunası & tanışılası bir adam #2 'de beni anlatacak olman çok hoşuma gitti.

teşekkür ederim.

kib. öptm bys. jalksdjkjahsd

Pinterest'im

Instagram'ım