23 Kasım 2009

Gel de Erasmus Ruhunu sevme!! : ))


ESN House 80s Party from Server AGM on Vimeo


Şurada bahsettiğim gecede bizim ESN-House'ta kalan Erasmus öğrencileri tarafından çekilmiş bir video! Onları tanıdığım için mi bu kadar hoşuma gitti bilmiyorum; ama son zamanlarda izlediğim en keyifli, en esprili videolardan biri oldu. Ben Kosheen konserinde olduğum için oldukça geç katılmıştım onlara. Yine de birkaç saniye kendimi yakalayınca videoda çok şaşırdım, fena sarhoşmuşum!! 04:17'de bizim Fransızın kucağına yatıp poz veren ve 04:32'de kamerayı ısırmaya kalkan benim evet : ))

Ofisimizin terasındaki manzara bu olsa da, son zamanlarda İstanbul'daki poz verme akımına uyduk, manzarayı değil, garip yerlerden çıkan kolları arkamıza aldık. Bu kolları kim yapıyor, o kollar neyi temsil ediyor gibi bir sürü soru var aklımda ve cevaplarını gerçekten merak ediyorum.


Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım