21 Eylül 2008

abi - kız kardeş diyalogları : ))

- Biricik kardeşim benim, dünyanın en güzel kız kardeşi, canım...
- Param yok, su getiremem, bakkala gidemem ders çalışıyorum.
- Allah cezanı vermesin, ben istemesem seni yapmıyorlardı ama!
*****

- Aabiii burada cips vardı nooldu?
- Yedim.
- Ee burda kurabiyeler vardı?
- Onları da yedim.
- Yaa kolayı nereye koydun?
- İçtim.
- Boşal da semerini ye be yuh! Burda yarım bir çikolata var yiyorum ona göre!
- Yiyemezsin yaladım ben onu!
*****
- Abi çay bardakları nerde?
- Bir de evin kızı olacaksın, hayret bir şey!
- Ya söylesene.
- Tuvalete bak, rezervuarın içindeydi en son.
- Ee, hani yok burda!
*****
- Ciyaaak anneciimmm örümceeeK!
- Spiderman'in posterini odana asarsın ama...
*****

- Abii saç kurutma makinesini gördün mü?
- Valla tost makinesiyle sevişiyordu en son.
- Bir kere de doğru cevap ver bee!
- Tamam be yedim.
- Bak buna inanırım işte.
*****
- Kimdi o?
- Kim kimdi?
- Arayan.
- Ne zaman?
- Demin telefonda konuştuğun kimdi diyorum dolaştırma lafı.
- Osman.
- Osman senin 1.90'a 90 kila bir abin olduğunu biliyor mu?
******
- Kalk yemek ısıt bana. Hadi koş koş koş koş.
- Yaa bir gün de kendin yap bir işini ya, Allah'ım neydi günahım.
- Neee? yarın gece dışarı çıkmak istemiyor musun?
- Dolma mı? Tavuk pilav mı?
Nerden kestiğimi hatırlamadığım, çok güldüğüm replikler : ))

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım