18 Eylül 2008

bu blog da nerden çıktı? =)



Uzun zamandır hep bir yerlere yetişmeye çalışarak oldukça yüksek ve koşturmalı bir tempoda yaşıyorum. Bu uyku saatlerimi ve süslenmemi azaltabiliyor; ama "okuma" ve "yazma" bağımlılığımı asla engellemiyor. Çeşitli yerlerde yazdığım yazılar, günlük sayılabilecek "kırıtık bir hatunun kocaman hayatı" blogum ve arkadaşlarıma arada sırada yolladığım ruh hali havadisleri maillerim devenin sadece kulak kısmı.Taşınırken bunu daha iyi anladım, çünkü şu anda karşımda iki valiz dolusu kağıt var. Okuduğum kitaplardan not edilmiş cümleler, gazete ve dergilerden kesilmiş enteresan şeyler, gittiğim bir yer / izlediğim bir film hakkında karaladıklarım, denemelerim, yanımda taşıdığım tamamen dolmuş not defterlerim... Bu haliyle hiçbir işime yaramayacak; ama kaldırıp atmaya da kıyamayacağım kağıttan hazinem!
Her yazıyı etiketleyerek, aradığımı bulmamı kolaylaştıracak, aynı zamanda hiç yer kaplamayacak çözüm; yeni bir blog açmaktı.
Diğer bloglarımın aksine başrolde "benim" ve "benim yaşadıklarım"ın olmayacağı, barların, filmlerin, yemeklerin, başkalarının yazılarını başrole geçip, benim sadece keşfeden olarak boy göstereceğim bir blog olacak bu. En azından öyle olması için kendimi tutacağım. "Benim sevdiğim" şeylerden oluşacağı ve ben aktaracağım için buram buram Sezen kokucak tabii. Radikal'deki yazılarımdan ve günlüğümden tek farkı anlattığım şeyin "ben" olmaması olacak.
Ev ve araba almanın, üniversiteyi bitirmenin, iyi bir evlilik yapmanın "mutlu" değil, "tatmin" ettiğine; mutluluğun ise daha minik daha anlık, daha ruhsal bir değişim olduğuna inananlardanım. Beni mutlu eden, iyi zaman geçirten, keyif almama yol açan, gülümseten bir sürü "minik güzel şey" blogu bu! Her gün bir doz "minik güzel şey" ekleyeceğim.
Yeni ev, yeni iş, yeni kararların yanında, "yeni yaş"ım yaklaşırken kendime hediyem: gıcırından, güzelinden, mutlusundan yeni bir blog!

2 yorum:

kuntil dedi ki...

ne ta$ınmakmı$ arkada$ım cık cık cık. olsun ev gibi ev en azından $imdiki :/

zillosh dedi ki...

haha benim her seyim merasim : ) tasınmak da hakkaten buyuk merasim oluyor haliyle : )

Pinterest'im

Instagram'ım