11 Nisan 2011

bir doz ilham


İnsanı masallara ışınlayan bu minicik renkli şeyler kağıttan mı kumaştan mı çözemedim; ama harikalar. Potter+Butler'dan.


 

Mutfak havlusu, aynı zamanda bez bebek taslağı. İster havlu olarak kullanın, ister havlu üzerindeki talimatları uygulayıp kendi bez bebeğinizi dikin. Jane Foster'dan.


Minik olduğu kadar gösterişli üç boyutlu duvar süsleri, goshandgolly'den.

Sıradışı magnetler umbu'dan.




Çok yaratıcı, çok espirili bu takıların, teşhir edilişleri de en az kendileri kadar yaratıcı ve espirili. Tamamı tickette's shop'tan.



Seramik harfler ve baskılı ahşap askılar Paloma's Nest'ten. Askılar pekala bir DIY projesine dönüştürülebilir, yapması pek kolay.

Bu ayki bütün dekorasyon dergilerinde yerini alan Moroso Tropicalia'yı da henüz görmediyseniz buyurunuz: Tapılası! Haaz'da 900 Euro civarında bir fiyata satıştaymış kendisi.

6 yorum:

S.G. dedi ki...

aşk'la ayrıldınız mı?

zillosh dedi ki...

yok öyle bir şey, hala gayet mucuk mucuk bir çiftiz :)) hayırdır? :)

S.G. dedi ki...

Gözüm yok valla:)
Sadece son zamanlarda eskisi kadar sık bahsetmiyorsun o yüzden merak ettim.
Ayrıca çok tatlı bir çiftsiniz sizi seviyorum:)

Duygu Fedakar dedi ki...

ben bu tasarımlara bayıldımmmm

Adsız dedi ki...

Ya evet şimdi ben bu yorumları gördüm çok gerçeksiniz ve çok mutlu bir çiftsiniz buradan öyle görünüyor kafanda tereddütler yok olsa sen istesen de istemesen de yazılardan bir şekilde sinyalini veriyorsun sizi çok seviyoruz ve vakti zamanında yazdığın kafana göre bir parti yapmanı bekliyoruz 'eh artık mekanınızda mevcut' sevgiler ve mutluluklar

zillosh dedi ki...

ah yerim ama! =)) parti fikirleri uçuşuyor, sımsıcacık yaz günlerine yetişir muhtemelen =)) çok teşekkürler, sevgiler

Pinterest'im

Instagram'ım