07 Şubat 2009

Hayatımdaki ilk Monin!


Monin, alkol içermeyen bir şurup markası...Fransız...

Kahvelerde, keklerde, kokteyllerde kullanılıyor bu şuruplar. Nedense hem kahve, hem kokteyl, hem de tatlı sever bir insan olmama rağmen, bu şuruplara merak salmamıştım daha önce.

Dün eve gelmeden bir şişe şarap almak için uğradığım şarküteride bu şuruplara şaraplar kadar büyük bir yer ayrılmış olması dikkatimi çekti. Fındıklısından kalmamıştı, yoksa evde fındıklı vodka yapma denemelerinde bulunabilirdim. Beyaz çikolatalısından kaptım bir şişe.

Yummy yummy! Hiç kahve filan koymadan direk sütle karıştırınca, sıcak beyaz çikolata gibi oluyor, o da pek güzel.

Henüz fotoğraftaki gibi Starbucks görüntülü kahveler yapmıyorum; ama bu şuruplara merak saldım fena. Nefis tariflerle geri döneceğim pek yakında! ŞimdiLik kahvemin son manitası
olarak hayatımdaki varlığını sürdürüyor.

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım