23 Şubat 2009

yine mi pişti?! shi-t hurts!



Bir mekana giriyorsunuz, karşı masadaki kız ile üzerinizdeki t-shirt aynı. Gülüp geçenlerden misiniz? Bu duruma içeri girdiğiniz gibi geri çıkacak kadar uyuz olanlardan mı?

Bu durum, herkesin beğenip giydiği kıyafetlere karşı duruşum nedeniyle çok az başıma gelir benim. Ama garip bir şekilde eğlenceli bulmuşumdur bu piştileri hep. Kısa bacaklı ve büyük popolu bir ırk olmamıza rağmen, sokaktaki üç kadından birinin ancak Kate Moss tiplilerde güzel duran Ugg'ları giymeye inat edip, korkunç görünmekten rahatsız olmaması; ama bir başkasıyla aynı elbiseyi, aynı t-shirtu giydiği için üzülmesi... Komik değil de ne?!

Pek ender "pişti" anlarımda eğer ben daha güzel kombinlediğimi veya taşıdığımı düşünüyorsam, inanılmaz bir ego tatmini yaşıyorum. Ama hayır, "diğer kadın" benim aklıma hiç gelmeyen bir kombinasyon yapmışsa da, direk aklımın bir kenarına kaydediyorum görüntüyü, bir dahaki sefere denemek üzere...

Artık neredeyse bütün markalar Türkiye'de olduğu ve internet üzerinden alışveriş kavramı icat edildiği için yurtdışından kimsede olmayan bir şeyler alıp gelme devri sona erdi. Herkes aynı kıyafetleri alabiliyor ve giyebiliyor; önemli olan nasıl taşıyor, nasıl kombinliyor?!

Ama yok efendim benim giydiğim başkasında olmasın, diye bir ısrarınız varsa tam buraya bir tık yapın. Zat-a Mahsus ve Shi-t Hurts ilginizi çekecektir eminim.Bunların aynısından bir tane daha yok(muş)!

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım