07 Mart 2009

Bir elinde aLLık bir eLinde ayna =)

Geçen gün Sultanahmet Adliyesi'ne giderken çorabım kaçtı. En yakında T-Shop diye bir mağaza vardı, Watsons ve For You kıvamında... Girdim, amaç sadece bir çorap alıp çıkmak. Güya!

Hem inanılmaz çok çeşit var, hem de gerçekten ucuz. Aaa ne zamandır aradığım renkte bir tayt, aaa tozluklar da şahane, sütyenin rengi ne tatLı derken elim koLum doldu. O sırada aynadan yüzümün ne kadar renksiz olduğunu fark ettim. "Şöyle ucuzundan şimdilik işimi görecek cinsinden bir allık, terracotta filan lazım." dedim.

Hayatımda aLdığım en ucuz (20 küsür TL) ve en büyük allığı aldım. Avcumun içi kadar kocaman. Ve komiktir ki şimdiye kadar aldığım yüzümde en doğal duran allık da bu oldu. Bir de yanında en yukardaki resimdeki cici ötesi aynayı hediye ettiler.

Sevdiğim bir şey alınca, ki bir de bunu ucuza almışsam nasıL mutLu oLuyorum! =)



Bu da aynayla şebekLik bonusu:
=)
(gayr-ı ciddi insan sendromu)

2 yorum:

stickman dedi ki...

biraz daha bakarsam hipnoz edecek beni bu ayna :) çünkü o kıvrık çizgiler dönüyo gibi.

zillosh dedi ki...

hahhahaha bu gece partide de gozlerime takiimm =))

sarhos insanların kabusu oLurum, senin bu saatte ayık olduğunu ve o resme ayık kafayla baktığın halde hipnoz potansiyeLi gordugunu var sayıyorum... sarhosları dusunemiyorum!! =)))

Pinterest'im

Instagram'ım