02 Mart 2009

trendsetter


Trendsetter ile lisedeyken, halamın bu derginin "katkıda bulunanlar" listesinde yer almasıyla tanışmıştım. Hiç bir zaman ansiklopedi boyutlarına ulaşmamasına rağmen, piyasadaki reklam dolu yüzlerce sayfalık dergiden daha dolu dolu olan bir dergi olarak da kaldı hep. Her sayfası ayrı bir güzeldir, tüm sayfalarını kopartıp duvarlara poster diye asasım gelir.

Ekonomik sebeplerle artık 2ayda 1 yayınlanacakmış. Üzüldüm...

Kendi çapımda reklam yapayım, birileri daha Trendsetter'cı olsun da tümden yayından kalkmasın... =p

En şahanesinden bir kaç Trendsetter kapağı huzurlarınızda.












Incubus - Anna Molly -

3 yorum:

Ayşegül dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ayşegül dedi ki...

Galiba ben de Trendsetter'cı olucam :)
Kapak görselleri harika!
nO54 diye belirtilen sayısının kapağındaki görsel Akif Hakan Çelebi'ye ait. Kıyafetin tasarımını ise Pınar Eris yapmış.
Hakan Photopraphy'ye ulaşmak için;
http://hakanphotography.com/

zillosh dedi ki...

oleeeey trendsetter'cılara +1 =))

ohhh usteLik armut pis agzıma dus durumu oLmus benim acımdan hemen giriyorum Hakan photograpy'e =) pek kocaman tesekkur ,)

ps: digerlerinin cogu da nejat talaş'a aitmiş... =)

Pinterest'im

Instagram'ım