12 Mart 2009

taksim midpoint

Midpoint benim için Nişantaşı ile özdeşleşmişti. O yüzden Taksim'e açılmasını abartılı bir heyecanla karşılamamıştım. Hatta minicik girişi yüzünden hayal kırıklığı bile yaşamıştım.

Bugün Taksim'de deli gibi yağmur yağarken, Asmalımescit'e kadar yürümeye üşenip, Starbucks'ta bir kepekli puf ile öğünü geçiştirebilirdik ki "Aaa hadi Midpoint'e " dedik. Girişininin minicik oluşuna aldanmamak lazım, üst kat oldukça ferah ve şık. Servis başta House Cafe'ler olmak üzere Taksim'deki diğer restoranlara oranla çok iyi! Hem hızlılar hem de güleryüzlü...

Menü bildiğimiz Midpoint menüsü, ama bu sefer daha önce yemediğim değişik bir şeyler tatmak istedim. "Parmesanlı tavuk salata"yı şiddetle tavsiye ederim. Parmesan ve tahin kombinasyonunun bu kadar leziz olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi.

Resimdeki dondurmalı sıcacık brownie de benim klasik Midpoint tatlım "kızarmış dondurma"nın pabucunu dama attırabilir.

Yummyyy! =))

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım