30 Eylül 2009

AEGEE ruhu ve event'leri!!




Onlarca yahoo gruba üyeyimdir, bulduğum her türlü etkinliğe başvururum, zaman ve emek harcayacağım aktivitelerin okuduğum bölümle alakalı olması gibi bir takıntım yoktur, internet başında gerçekten azımsanamayacak kadar zaman geçiririm ve her gün onlarca siteyi köşe bucak incelerim. Pek çok etkinliği, kursu, programı keşfedip, etrafındaki insanlara duyuran kişi olmaktan da gerçekten zevk alırım.

Ama yine de kaçırdığım şeyler olabiliyormuş. Mesela keşke AEGEE'yi daha önce keşfetseymişim, diyorum bu günlerde. İstanbul'daki ofisine gidip, dernek tanıtımını izledikten sonra, AEGEE fikri hoşuma gitmişti gitmesine; ama öyle ayılıp bayılmamıştım.

Sonra SU denilen yaz üniversitesi etkinliğine katıldım. Burada da o etkinlik hakkında pek çok şey yazdım malum. İnanılmaz ucuza, inanılmaz eğlenceli bir tatil yaptım. Böylece kafamda AEGEE "ekonomik ve pek keyifli tatiller yapmaya yarar" fikri oluştu.

Geçen hafta Network Meeting için İzmir'deydim. AEGEE'nin sadece "eğlence" üzerine olmadığını çok net bir şekilde gördüm. Yüzlerce projeden ve gerçekten yoğun dersler içeren değişik alanlardaki okullarından haberim oldu. Bir kere daha "Keşke bu AEGEE'yi daha önce keşfetseymişim." dedim.

Durup düşününce, daha önce keşfetmediğim bir yandan da iyi olmuş. O zaman work&travel ve interrail fasıllarına hiç girişmezdim çünkü. Ama AEGEE ruhu bambaşka! Şehirdeki ofise gidip toplantılara katılımcı olmak o ruhu kesinlikle aşılamıyor. Ama kalkıp bir event'e gidiyorsun, hayatında daha önce hiç görmediğin bir sürü insanla tanışıyorsun, ingilizce olarak iletişim kuruyorsun, günlerce bu insanlarla birlikte yemek yiyor, birlikte uyuyor, birlikte partiliyor, birlikte work-shoplara katılıyorsun. Çok kısa sürede gerçekten çok yakınlaşıveriyorsun. Gittiğin şehri bir yandan kültürel, bir yandan gece hayatıyla keşfediyorsun. Aynı zamanda bir şeyler öğrenip, work-shoplarla beyin fırtınası yapıyorsun.

Üst limit olan 35 yaşıma kadar kalabildiğim kadar aktif kalma sözü verdim kendime! : )

Bu konuda daha detaylı bilgi almak isterseniz sitesini inceleyebilirsiniz.



Biraz iddialı olacak ama Avrupa'daki en güzel AEGEE ofisi İzmir'de galiba; köşkün içinde!


AEGEE-spirit denilen şey hakkında fikir sahibi olmanız için de en son katıldığım "beachy network meeting" isimli event'ten rastgele kareler:






Share/Bookmark

7 yorum:

Leah dedi ki...

20 yaşımı geçtim 21e gircem hala şöyle bi etkinliğe katılamadım yahu. :(
Senin adına çok sevindim, artık seni takip ederim burda :)

Tns dedi ki...

süpersin sezencim!! senin katılımınla etkinliğimiz çok daha güzel geçti. CİDDİYİM! her fotoğrafta beraberiz nerdeyse ve ayrı bir action ve mutluluk gözleniyor zaten;)) tanıştığımıza ve eğlenmene çok sevindim..tekrar görüşmek ümidiyle;)

special n dedi ki...

hoşgeldin hoşgeldin!!izmir fotoğraflardan gayet iyi duruyo:)sıra burdaki projelere geldii

Tirnakli Bakla dedi ki...

universiteden bu sene mezun olmus biri olarak gayet uzuntuluyum suan super biseymis bu.universitede okuma sarti olmadigini soleyin bana

zillosh dedi ki...

@ leah: geç kalmış sayıLmazsın : )) beni takip etmenden mutluluk duyarım ama takip ederken biraz gaza geLip bir şeyler yapmaya başlamana vesile olursam işte o zaman şahane!! : ))

@ yüksek topuklar: facebook fotomuza yazdığım yorum buna bir nevi cevap olmuş : )) canım benim!!! biliyorsun ben de harika vakit geçirdim ve bunun için de çoook çoook teşekkür ederim. AEGEE dahilinde veya dışında Türkiye'de veya 'our playground' olan herhangi bir yerde kavuşmalıyız en kısa zamanda! : )

@ speciaL n: buradaki projeler de tam gaaaz başladı!! : )) okuLda bir yakalayalım birbirimizi

@ tırnaklı bakla: yaş 35 olmadıysa hiç mesele yok... bir zamanlar üniversite okumuş olmak yeterli : )

éLLa Çiça dedi ki...

ne guzel, enerjik birisin. ben tam bir ev kedisiyim , evden disari cikmayi canim istemez, biri gelicekte organize edicekte, kolumdan tutup göturecekte ancak öyle gidicem :)
ama söyle bi bakinca benim bile icimden oralarda olmak geldi.

LoLLa dedi ki...

hey heyy heeeyyyy 35 mi :s
hayyyyir biz 60 ' a kadar nonStop ;)
60' dan sonra da idol ;)

kissessss .)

Pinterest'im

Instagram'ım