15 Eylül 2009

pasajlar out, outletler in... en azından bu günLük! : )


Bugün "günün şarkısı" ile başlıyorum; çünkü post.un sonuna eklenip geçilemeyecek güzellikte. Üstelik dün gece en az 10 kere dinlediğim için bugün bütün gün beynimde melodisi dönüp durdu.

I Wanna Do Bad Things With You!


Bir sürü para yatırmam gereken yer vardı: okul harcı, öğrenci kimliği ücreti, kredi kartı ödemeleri... Üç bankada ayrı ayrı sıra bekleyip, hepsini hallettikten sonra, kahve kayfi yapmak için kendimi Bahariye'ye attım. Mudo outlet ile Mango Outlet ile burun buruna gelince, "ne varmış bir bakayım" diyerek daldım.

Gelecek yaz için bir şeyler stoklamaya niyetiniz varsa veya benim gibi yaz kış aynı şeyleri üzerine bir hırka, altına bir kilotlu çorap ekleyerek giyenlerdenseniz mutlaka bir uğrayın derim. Fiyatlar şaka gibi, Terkos bile bunların yanında pahalı kaLır : )














Share/Save/Bookmark

9 yorum:

Bugra dedi ki...

Pek anlamam bayan kıyafetlerinden falan ama ben hala $u son fotoğrafta ki ayakkabılara takıldım kaldım :) Süperler !

zillosh dedi ki...

Hihi : )) ben de gayet seve seve giyiyorum o ayakkabıları hatta giydikçe kuLaklarını da çınlatıyorum. Aldığım günden beri benim kadar seven bir tek sen varsın çünkü : )

Adsız dedi ki...

aldıkların harika =) özellkle son elbiseye bayıldım diyebilirim.... =)

Pinor Çen dedi ki...

Ucuzmuş gerçekten yaa! Bir de güzeller =))

Adsız dedi ki...

güle güle giy ;)

zillosh dedi ki...

çook teşekkür ediyorum hepinize, kocaman öpücükler : ))

LoLLa dedi ki...

isste bir FashionShowwww en guzelinnnden ;)

arasira kicini kasisan da basimiza dert almasak nazar gibi :)))
hayie ben senin yerine kasiorum da ne kadar etkili bilemicem :)))))

lovessss

faranjit dedi ki...

arkadaşım bilmiyorum ilgin varmı ama senı ustadınn yolunda emın adımlarla tahtına adım atacakmıssın gıbı buluyorum

zillosh dedi ki...

ustattan kastımız kim biLmiyorum ama taht isgal etmeyi sevenlerdenim :)) tesekkur ederim :)

Pinterest'im

Instagram'ım