21 Eylül 2009

Bayram şekeri niyetine fotoğraflar


Bu aralar yapmam gereken çok iş var evet; ama kafamı toplayıp, kendimi verirsem çok çok 5 saatte bitecek bu işleri bir türlü bitiremiyorum. Bayram tatili ve yağmurlu hava kombinasyonu beni fena halde mayıştırdı. Bol kahve, bol çikolata, geceliğin üzerine atılan bir şal ve dizi çılgınlığı şeklinde günlerimi deviriyorum. Neden İstanbul'da kaldım bu tatilde sorusunun cevabını da bilmiyorum... Post. yazmaya bile üşendim, o kadar yani!

Hepsi birbirinden muhteşem bir kaç fotoğraf paylaşmakla yetiniyorum:


away (by mediocre_matt)

sweet dream (by NOSTARWARS)


ex inhaler (by mediocre_matt)

city lights (by Disco_Love)

"Catch it if you can" (by_S_t_r_a_n_g_e)

"Family" (by ElifKarakoc)

Share/Bookmark

2 yorum:

Bugra dedi ki...

City Lights favorim !

Yalnız ufaktan feti$izme kayan bir$eyler var sanırım bende, onu ke$fettim $u fotoğrafa 15 dakikadır bakarken.. :)

zillosh dedi ki...

Fetişler güzeldir : )
Ama o fotoğraf da güzel... adrenalin hissi veren cinsten: gece- kadın- yükseklik- tehlike...

Pinterest'im

Instagram'ım