11 Kasım 2008

evimi zilli cumhuriyetine dönüştürme çabalarım







Yeni ev demek, üzerinde dekorasyonsal denemeler yapabileceğim yepyeni bir alan demek benim için. Mimarlık okumadım, tasarımcı değilim, hatta çöp adamı zor çizenlerdenim. Ama içinde yaşadığım yere birazcık "his" katmaya bayılıyorum. Bu benim pek keyifli oyunum.

İki minicik detay: Biri çok neşeli, diğeri çok seksi!* =)



Tek renk ağırlıklı bir yatak odasını neşelendirmenin en kestirme ve risksiz yolu yatağın yaslandığı duvarı renklendirmek. Ben bembeyaz duvarlı ve bembeyaz mobilyalı yatak odamda yatağın yaslandığı duvarı 3 tonda turuncu ile boyattım, üzerine de ahşaptan bir "smile" yazısını poster yapıştırıcıyla kondurdum duvara.

Boş parfüm şişelerinizi atmaya kıyamayanlardan, onları biblodan çok sevenlerden, ama nereye koyacağını şaşıranlardansanız; başucunu deneyin derim... Benim başucum parfüm şişelerim ve tüylü kelepçemle şuhlaştı.

1 yorum:

kaan dedi ki...

güle güle otur.

Pinterest'im

Instagram'ım