22 Kasım 2008

in an absolut world*
















Absolut, vodka severler için vazgeçilemez İsveç vodka markasıdır. Smirnoff'tan iyi midir, kötü müdür karar vermek bana düşmez. Fındık vodka yaparken bu kadar kaliteli vodkalar kullandıklarını hiç sanmıyorum ve fındık vodka varken Absolut'un yüzüne bakmam ben. Ama reklam ve yaratıcılık konusunda Absolut'un başı çektiği inkar edilemez. Disco ball efektli şişesinin cazibesine kapılmayan yoktur herhalde. Şimdi de kırmızısından, en seksisinden yeni bir limited edition şişe çıkarmışlar. En alakasız insanın içinde bile alma isteği uyandıran cinsinden...

Son reklam sloganları "in an absolut world". Ve bu sloganla yaptıkları reklamlar yine harika! Eskiden gazete kuponlarıyla alınan ansiklopedi boyutlarındaki kadın dergilerinde en çok kendisine baktırtan, "keşke billboardlarda alkol reklamı yasak olmasa, şehir bu reklamlarla dolu olsa" dedirten reklamlar bunlar.

Benim favorilerim devasa baloncuk çıkartan bacalı fabrika ve kusursuz adamın parçalarını birleştirmeye çalışan kadın. =)

3 yorum:

Akın Ömeroğlu dedi ki...

Aslında konu votka olduğunda biraz tutucu davranan biri olarak size bir de Finlandiya votkasını denemenizi tavsiye etmek isterim. Biraz sert olsa da içimi yahu şişe ne zaman yarılandı dedirtecek kadar keyiflidir.

Bir de şirin web sitesi yapmışlar onu da şurada bulabilirsin.

kaan dedi ki...

Senmiydin başkası mıydı bir türlü hatırlayamadım; absolutun yastık savaşı şeklındekı reklamından bahseden bir yazı yazmıştı. Neyse ben video adresini vereyim yinede ;
http://www.youtube.com/watch?v=Rccu4PSgt8c

zillosh dedi ki...

@akın:

Filandiya vodkası... hımm denemek lazım ,) var mıdır ozellikle iyi olan veya kolay bulunabiLen bir marka adı?!

@kaan:

evet yastık savaşı videosu da benim bir blogumda vardı. hala en begendigim reklamlardan biri de o =)

Pinterest'im

Instagram'ım