15 Şubat 2010

Sevgililer günü sadece 1 gün değildir ki!

Aşkım,

Hayatımda ilk defa bir adama "aşkım" diye hitab etmemi sağladığın için...

En domuz ruh hallerime bile katlandığın için...

4 ve -5 sayılarını benim kadar anlamlı bulduğun için...

Hep çok geniş ilişkiler yaşamış bana "başka türlüsünü" de öğretme sabrın için...

Hiç sekmeyen birbirinden güzel günaydın ve iyi geceler mesajların için...

Mis kokun ve üzerine yattığım gömleğin için...

Kendimi harika hissetmemi sağladığın için...

Ders çalışmam konusundaki teşviklerin için...

Hem çok romantik hem de çok muzur olabildiğin için...

Yanımda olmadığın zamanlarda bile yanımdaymışsın gibi hissettirebildiğin için...

Benim sana veremeyi bir türlü beceremediğim güveni bana en başından beri verdiğin için...

Yolladığın mükemmel şarkılar için...

Gtalkı yeninden hayatına kabul ettiğin için...

En çok da hayatımda olduğun için...

Seviyorum seni!!

Arada bir ihmal etsem, sevgimi gösterme konusunda yeteneksizleşsem de biliyorsun: Bize her gün 14 Şubat! =))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sevginiz ve mutluluğunuz daim olsun!

Pinterest'im

Instagram'ım