25 Temmuz 2014

Sahillerde beyazlar içinde salınacağınız bir bayram olsun!



Artık bayramlar, bizi bayramlık kıyafetler ve bayram harçlığı için değil, tatil fırsatı olması nedeniyle heyecanlandırıyor. Malum, öğrencilik bittikten ve üç aylık yaz tatilleri tarihe karıştıktan sonra, çalışmaya başlayınca, en kıymetli şey "tatil" oluyor.

Gerçi ben son iki aydır, çok az haftasonumu İstanbul'da geçirdim, sürekli bir göçebelik halindeydim. İşi mi bıraktığımı soranlar, Sabiha Gökçen seni özleyecek gidip bir çiçek bırak diye takılanlar derken, İstanbul'da ardı ardına iki haftasonu geçirdikten sonra, bayram geldi.

Aslında bu aralar gezip hala bahsedemediğim şehirler var; ama Mushaboom8 tam bir seyahat bloguna dönüşmeye başladığı için bayram vesile olsun, seyahat yazılarına bir mola vereyim dedim. 


Bayramda benim istikametim deniz ve güneş... Pek çoğunuzun da öyle olacak sanıyorum. Bu yüzden de oturdum ve çalıştım, en beğendiğim "beach look"ları sizin için topladım. 


Sahilde harika görünmek için tek ihtiyacınız olan "beyaz", buna karar verdim. Kabul ediyorum, rengarenk giyinmeye bayılıyoruz, tam yazlık ruh haline giriyoruz; ama plajların en havalı, en seksi kadınları hep beyaz giyenler oluyor. O yüzden bana sorarsanız,  cafcaflı yazlık renkleri bikininizde kullanın. 
Üstüne beyaz t-shirt ve jean şort, beyaz transparan elbise, dantel detaylı beyaz elbiseler geçirin.

Çok geç olmadan size hatırlatmak istedim: Valizinize beyazlarınızı atmadan şehri terk etmeyin! 





Bu konuda ilhama ihtiyaç duyarsanız, beyazı şehirde, sahilde, gece, gündüz harika kullanan bir blogger olan Jessica Stein'in blogu Tuula Vintage'ı tavsiye edebilirim.


Madem kadınsal bir yazı yazmaya başladım, kalanı da gelsin. Bazı kadınların gizli sırları, bayıldıkları ve kesinlikle vazgeçmedikleri kozmetikleri vardır. Ben hala hiçbir şeyin mükemmelini bulamadığım için sürekli deneme - yanılma halinde çeşitli ürünler deneyip duruyorum.


Bu ay denediklerimden ilki Loreal'in Lumino şampuanı. Nişantaşı'ndaki bir kuaförün saçlarıma mükemmel bakım yapacağı iddiasına kanarak aldım ve dürüst olmak gerekirse tam bir fiyasko ile sonuçlandı. Çok zor köpürdüğü için saçımı temizlenmiş hissetmekte zorlandığım gibi, sonuç olarak da fark edilebilir herhangi bir değişiklik yaratmadı. Tek artısı, diğer şampuanlara kıyasla kokusu çok güzel ve kalıcı. Yine de market şampuanının beş katı kadar fiyatını hak eden bir ürün olmadığına karar verdim.

İkincisi Watsons'ın bacak maskesi. Fiyatı ile kıyaslandığında harika bir ürün. Yatağımın baş ucuna koydum ve her akşam yatağıma yattığımda, bacaklarıma bu krem ile masaj yaptım. Mentol, bu yaz sıcağında harika bir serinlik ve ferahlık hissi veriyor. Sürdükten sonra da bacaklar, güzelce ışıldıyor.


Bu ayın favorisi Wellness Beauty'nin vanilyalı ve fındıklı duş jeli ile vücut kremi. Rossmann'larda satılıyor. O kadar güzel kokuyor ki, ne zaman sürsem, etrafımdaki herkes kullandığım ürünün ne olduğunu sordu. Uzun bir süre kullanacağım duş jeli ve vücut nemlendiricimi bulmuş oldum.

 Istokoza dönüşüp acı çekmeden sahillerde ışıldayarak kalın! İYİ BAYRAMLAR! :)

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım