03 Mayıs 2009

artık ateşli öpücükler burdan! . )


Mesafeli-ilişkileri hep saçma bulmuşumdur ben. "Hadi gel" dediğinde gelemeyen sevgilinin günde on tane seni seviyorum, özledim benzeri bana çok samimiyetsiz ve gereksiz gelen cümlelerden oluşan mesajlardan çekmesi neye yarar ki?!

Ama bu Kiss Phone ile mesafeli ilişkilerin popülaritesi kesin artar. Georges Koussouros diye bir adamın tasarımı olan bu telefon, karşınızdaki kişinin öpücüğünün hızını, basıncını ve sıcaklığını ölçüp aynen size iletiyormuş. Yapılması gereken tek şey telefondaki dudaklara dudaklarınızı dayamak...

I-phone'dan bile güzel bir şey. Sokaklarda telefonla öpüşen insanları görmek için sabırsızlanıyorum! : )

3 yorum:

Blood.Roses. dedi ki...

oha çok şirin bişey :) ama sokakta telefonu öpmekte garip olur be :D

Melih dedi ki...

Gerçeği dururken böyle birşeyin ne anlamı var ki. Bu icadın şişme kadından hiçbir farkı yok. Pek tutmaz bence.

zillosh dedi ki...

Blood.Roses: eheu bence de : ) ama sanırım asıL o garip görüntüLeri görme isteğim yüzünden bu kadar sevdim bu telefonu!

Melih: Şişme kadın benim işime yaramıyordu. Sarılan sevgili şeklindeki yastık da henüz Türkiye'de yok. Telefon geLirse işime yarayabilir ,)

Pinterest'im

Instagram'ım