31 Mayıs 2009

ispanyoL ateşi

"Şimdi Fransız olan her şey seksidir" kalıbım yerle bir benim. Romantik belki; ama seksi sıfatını hak eden bir ırk varsa latinler, ispanyol genleri taşıyanlar....

Hatunlarının vücut hatları efsane bir kere. Yusyuvarlak hatlılar bir kere!

Seksi dansların hepsi onlara ait zaten! Canlı bir flemenco show izleyip, ardından saatlerce kendimize gelemediğimizi biliyorum.

Adamların değerlendirmesini de size bırakıyorum : )




Bu da Burn'un İspanyol reklamı. Kafamdakilerin toplamı sanki: Enerji + ateş + hoş insanlar

Alkollerin de en güzelleri onlara ait zaten. Sangria İspanyol, tekila ve margarita Meksikalı, Mojito Kübalı...

Şimdi bi adam var. "Muchos besos para la Turca mas bonita!!"larla şımartıyor, "minik şarhoş hatun" anlamına gelen bir kelime ile takılıyor filan. İspanyolca yaa! İnsan bir İspanyola aşık olmaLı bu gün buna karar verdim. : )

2 yorum:

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

ispanyolların ve ispanyanın hayranı bi kişilik olarak tamamen katılıyorum sana..flamenco ztn tapındıgım bi dal..
insan üstü varlık bunlar beah !;)

zillosh dedi ki...

geeel kaçalım buralardan temelli ataLım kendimizi ispanyoL ateşine : )
bi flemenko iki cumle ogrendik mi olay biter zaten =p

Pinterest'im

Instagram'ım