12 Mayıs 2009

olalım yine sar-sar-sarhoş! : )



"sar-sar-sarhoş" kısmının sadece şekil olsun diye hecelenmediği, aslında orda "sigara" sarmanın kastedildiği "sarın sarın için" mesajı verildiği rivayetler arasında : ))

Duman'ın yenilerinde en sevdiklerimden oLdu!

keyfim kaçar, ben kaçırmam elimde olsa hiç takılmam
yalancı dünya, kaygılanmam kederle dolsam da yıkılmam
hayale daldım, hiç uyanmam harcandım, harman kaldım
gündüz soldum, akşam açtım
haydi babam coş burada müzik hoş
gerisi bomboş olalım yine sar-sar-sarhoş
onlar üzer, ben üzülmem elimde olsa hiç düşünmem
ölümlü dünya, derde girmem sevince boğsa da değişmem
hayale daldım, hiç gerilmem harcandım, harman kaldım
gündüz soldum, akşam açtım
haydi babam coş burada müzik hoş
gerisi bomboş olalım yine sar-sar-sarhoş

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım