08 Mayıs 2009



Ben her şeyin görüntüsüne önem verenlerdenim; defterlerimin de eğlenceli ve şık olmasını isterim. Ama öyle ayda bir-iki kere defter alan biri de değilim, devamlı bir şeyler yazıyorum. Ders notu, yapılacaklar listesi, hatırlatmalar, planlar, araştırılacak konular, bir yerde okuduğum hoşuma giden cümleler, yazılar... O yüzden şu 30TL ve üzeri pek güzel defterlerden de almaya kıyamıyorum, iki gün sonra o defter dolmuş, içindeki yapılacaklar listeleri tamamlanmış, konular araştırılmış, yazılar tempo24 veya bloga aktarılmış oluyor ve defterler çöpü boyluyor çünkü!

Artık kendi defterlerimi kendim yapıyorum. En uyduruğundan en kalınından telli defterler alıyorum, sonra onları giydiriyorum.

Üstteki: Siyah A4 kağıdı ile kaplanmış, üzerine DOT sahnesindeki bir oyunun tanıtım afişinin resmi yapıştırılmış. Pembe kalemle de o gün dilime dolanmış şarkılar yazıyor üzerinde: duman- balık ve travis-flowers in the window

Alttaki: Direk hatun dergilerinden bir sayfa ile kaplanıp, tele yakın kumaş parçası yapıştırılmış.

8 yorum:

stickman dedi ki...

derya baykal sendromunun ilk belirtileri olmasın bunlar zillosh :p neyse, eski defterlerin sayfalarından vazo yapmadığın sürece tehlikeli gözükmüyor :D

Melih dedi ki...

Eski kotumuz mu var hemen onu çanta yapıyoruz felan diye konular açma sakın.:))

zillosh dedi ki...

hahhaha aylardan aralık fln olsaydı bi ay icinde derya baykallasıp, eski kotlardan bisiler yapmaya kalkabilirdim ama bu guzel havalarda ı-ıh hic ihtimal yok : ))

o defterleri de aylar oncesinden yapmıstım zaten

sokak kızı ziLLosh''um artık resmen! : p

Ayşegül dedi ki...

Benim de çok sık kullandığım bi yöntem bu! Özellikle yazmaya doyamadığım kalın ajandaların üzerindeki alakasız firma isimleri falan kapansın diye yapmaya başlamıştım =)(Demekki hakkaten insan hayatında herşeyi başlatan şey ihtiyaç oluyormuş)
Eski dergilerdeki eğlenceli başlıkları birleştirerek kolaj yapmak da çok zevkli! (biraz çocuk işi mi ne, ama çok güzel) =)

Ayşegül dedi ki...

Bu arada Derya Baykal demişken... 15 TL lik kavanozdan 3 TL lik abajur yapmak bu bayana has bi şey.. =)

Melih dedi ki...

Ayşegül bu son söylediğine çok güldüm. :)

Ayşegül dedi ki...

kihkih =)

zillosh dedi ki...

hahahahah hakkaten bomba bir cümle oLmus o : ))

ayrıca dergi cümleleri kolajı da yapıLası ,)

Pinterest'im

Instagram'ım