31 Mayıs 2009

modeL oLmak! : )


Cihangir'de Mimar Sinan ÖğrenciLeri ile popo popoya yaşadığım günlerde zırt pırt modellik yapardım. Onların ödevleri, onların pratikleri derken hakkaten fotojenik bir insana dönüşmüş bir sürü acayip güzel fotoğrafım olmuştu. Sonra Condrad OteL için ilk defa para karşılığı bu işi yapmış, acayip sıkılmıştım ve "para karşılığı bir daha asla..." kararını vermiştim. Uzun zamandır fotoğrafçı arkadaşlarımla kafamızda projeler olsa da uzak kalmıştım bu keyifli işlerden. Tek fotoğraflarım arkadaşlarımla gezip tozarken çekildiğimiz laf olsun fotoğraflarıydı.

Geçen gün yaklaşık bir seneden sonra bir "işi bilene" poz verdim. Üstelik daha önce hiç denemediğim bir konseptle: Makyaj yapan kadın...

Yukarıdaki deneme ayarlarından bir kare... : ) Öyküsünü bu gün Tempo24'e yazdım. Modellik yapmaya meraklıysanız, belki bir başlangıç olur, çekinmeden iletişin kendisiyle.

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım