26 Mayıs 2009

şekLi iLe şaşırtan çikolatalar



O kadar çikolata muhabbeti yapmışken, bir de lezzetinden çok tipi için aldığım çikolatalar geldi aklıma. Mesela Kahve Dünyası'nın kaşık şeklindeki çikolataları ile kahvemi karıştırmaya bayılıyorum. Kahvenin sıcaklığından çikolata eriyor ve leziz oluyor.

Ama yaptığım araştırma benim hayal gücümü zorladı. Mesela yukardaki resim karşısında "Yoook daha neler!" cümlesi fırladı ağzımdan.


Yukarıdakiler gibi şekil bakımından orjinal olanlar kadar aşağıdaki paketi ile orjinal hale getirilenlere de bayıldım:






m










Bunu da ayrıca çok sevdim, sablonları, fırçası ve sıvı çikolata ile dövme yapmak & yaptırmak çok eğlenceli olabilir! : )

2 yorum:

Blood.Roses. dedi ki...

hepsi çok güzel ve yaratıcı :) ilkine öh yani diyorum :D

russıa dedi ki...

ilk baştaki benim çikolataya benziyor puhaaaaaaaaaaaaaaaa öldüm gülmekten çok sagol yaa off:))

Pinterest'im

Instagram'ım