30 Ağustos 2009

Bira sponsorluğunda yaz üniversitesi başlarken...

Selanik'teki bir başıma yaptığım bağımsız minik gezimden sonra, 20 euro'ya aldığım bilet ile gece en son trene atladım ve Atina'ya doğru yola çıktım.

Syntagma Square böyle şehir merkezinin göbeğinde bir park. Buluşma noktamız orasıydı. Buluştuktan sonra konaklayacağımız yere: şehir merkezinden uzakça sayılabilecek, huzurlu ve tamamen bize ait bir bölgeye gittik.

Kocaman bir ormanın içinde bir bina ve binanın içinde bir tek kocaman oda! Kız erkek birlikte aynı odada uyuyor olmamız ve aynı duşları kullanıyor olmamız kaynaşmayı kesinlikle hızlandıran faktörlerden biri oldu =)


Yukarıdaki resimlerden anlaşılacağı üzere oldukça sakin ve huzurlu bir bölgeydi. Ağaçlar, göl, ördekler...

Atina'da kaldığımız süre boyunca çok fazla zamanımızı orada geçirmedik. Sabah uyanıp kahvaltımızı ettikten sonra tarihi tura çıkıyor, öğleden sonra duş alıp süslenmek için geri dönüyor sonra eğlenmeye gidiyorduk ve sabaha karşı sarhoş vaziyette gelip sızıyorduk.

Az da olsa o huzurlu bölgede geçirdiğimiz zamanlarda da huzuru kesinlikle bozuyorduk. Yunanistan'ın Efes Pilsen'i olan Mythos isimli bira bizim sponsorumuz olduğu için sınırsız sayılabilecek çoklukta biramız vardı. Haliyle kafamızın güzelleşmesi ve kudurmaya başlamamız çok uzun sürmüyordu.


İlk gece konakladığımız yerde yemeğimizi yiyip biralarımızı içtikten sonra, civarlardaki bir club'a gittik. Güya herkes yol yorgunu ya, bir saat sonra herkes dönüp uyumak isteyecek ya, dönüş kolay olsun diye. Ne yanılgı!! Herkes sabaha kadar dans etti!!

Organizatörler biz katılımcıları kaynaştırmak için "adım şu, şu şehirden geldim, şu bölümde okuyorum" benzeri "ice breaking game"ler oynatıyorlardı. "Ice breaking game öyle olmaz böyle olur" dedi birisi ağzına bir parça buz attı. Yanındakini öperek buzu onun ağzına bıraktı ve bu oyun böyle devam etti. Kimse kimsenin adını bilmiyorken, herkes herkesle öpüşmüştü!! =))


(Yukarıdaki fotoğrafta ağzı bir karış açık olan benim.)
Gecenin sonunda da organizatörlerden birinin sızmış haliyle eğlendik. Hatta bir katılımcı onu omzunda taşıdı.

Böylece yaz üniversitesi Atina'yı ucundan bile görmeden; ama şu iki haftanın ne kadar eğlenceli olacağının sinyallerini vererek başladı!

Share/Save/Bookmark

8 yorum:

Pell-in dedi ki...

Hahahhahaa
aynı bizim Türkiyedeki okullara benziyo =)

Adsız dedi ki...

Yalniz organizator bile sizmis, siz hala ayaktasiniz ^.^
C
ok eglenmissiniz, keske orada olabilseydim dedirttin bana. Sen de cok mutlu gorundun.

Arkadasin ice breaking fikri de guzelmis, pek yaratici ^.^

Diger postunu sabirsizlikla bekliyorum.

zillosh dedi ki...

@ pell-in: hahah di mi di mi =P

@ mizz oz: inan ki son güne kadar biletimi bile almamıştım gidip gitmemekte kararsızdım; ama simdi hayatımın en unutulmaz ayını yaşamış olarak döndüm istanbuL'a. şiddetle de tavsiye ederim canım, AEGEE yazınca google'a sitesi çıkar zaten. Onun SU denilen etkinliği... ki bu postlardakiler daha şamatanın başlamadığı ilk günler... =)

Jones dedi ki...

Yurtdışı gördüm zıplamam lazım olmazz :)
Nedir kuzum bu yaz üniversitesinin olayı??

zillosh dedi ki...

hahahah çok tanıdık geLdi bu tepki bana!! aynen ben! =))

şu posta alalım efem sizi: http://mushaboom8.blogspot.com/2009/04/en-ucuz-yoldan-yurtds.html

olayı ilk keşfettiğimdeki paylaşımım =)

Jones dedi ki...

Verdiğin linki okumadan AEGEE'ye mail atmış bulundum üyelik şartları için :)

Şimdi senin yazıyı da okuyayım bakayım.
Ay kalbim küt küt oldu ya :D

zillosh dedi ki...

şart filan yok =)
cuma günleri 18:00'den sonra İTÜ gümüşsuyundaki ofise gidip üyelik aidatı ödediğin anda bir kartın oluveriyor... tabii istanbuL olarak konusuyorum baska sehirlerde ofis nerde hiç bir fikrim yok =)

ben sadece SU'ya gidebilmek icin AEGEE üyesi olup, SU'dan sonra aktif bir üye olmaya kesin karar verenlerdenim =)

Jones dedi ki...

Yorumları daha fazla meşgul etmemek için yan tarafta verdiğin facebook hesabından mesaj yolluyorum senin için de uygunsa :)

Pinterest'im

Instagram'ım