20 Temmuz 2010

Şehrin en eğlenceli partisi!

Hayatım bu aralar alakasızlıklarla dolu.
Kendimi bildim bileli böyle olmuştu; ama bu aralar had safadayım!
O yüzden günler de fazla kısa geliyor bana. Uyanıyorum, sürünerek kahve yapmak için mutfağa gidiyorum, hemen giyinip kendimi sokağa atıyorum, kafein etkisini gösterirken güzel müziklerle etraftan olabildiği kadar izole olup güne başlıyorum. En geç 07:00'de. Oraya, buraya, şuraya, o , şu, bu derken saate bakıyorum gece yarısı! "Aklımda neler vardı oysa bugün yapılacak... Bugün kalmadı." diyorum.

Bugün de öğlene kadar Ağır Ceza Mahkemesi'ndeydim stajım sebebiyle, sonra Hümanist Yamyam'ın stüdyosunda aldım soluğu. Murat ile Senem'e kocaman teşekkürler, şahane fotoğraflarımız oldu sayelerinde. Photoshoplamaya zamanları yoktu, ham hallerini aldık, picassa kullanarak renkleri ile biraz oynadık:

Parti meselesine gelince; İstanbul'un konser hayatı her geçen gün daha parlak daha cezbedici hale gelse de, partiler için aynı şeyi söylemek imkansız. Bir 80'ler furyasına kapılmış gidiyoruz. Arada bir değişik konseptler ortaya atılsa bile, arkası dolmuyor, olmuyor, benimsenmiyor. Bu sefer biz (pek sevgili eşim ve ben) kolları sıvadık, gerçekten çok eğlenceli bir parti konsepti ile çoook yakında huzurlarınızda olacağım. Şimdilik çok öpüyorum.

3 yorum:

renklendirhayati dedi ki...

Merakla bekliyoruz...

. dedi ki...

Bu partiye yukarı katta oturan komşumun şu an Londra da olan kardeşine ait olan gardrobundaki giysileri giyerek gelmek istiyorum. Zerrin

zillosh dedi ki...

ahhh :)) selindreLLa! ben de istiyorum o komşudan! :))

Pinterest'im

Instagram'ım