29 Temmuz 2010

Tatilin fotoğraf hali

İki haftaya bedel iki gün geçirdim. İstanbul'dan o kadar uzaklaşmadan sadece haftasonluk zaman diliminde en kral "kafa boşaltma"nın gerçekleşebileceğini bir kere daha, olabilecek en eğlenceli ve en kuduruk şekilde keşfetmiş oldum.

Daha geçen hafta "Düşündüm taşındım, benim özlediğim şey tatil değil, tatil ruh hali sanırım." demiştim, işte buna bu haftasonu kavuştum.

Bir çok şeyin "out of record" kalmasına söz verdiğim için bütün detaylarıyla değil belki ama oldukça detaylı olarak gördüğümüz, keşfettiğimiz, bayıldığımız her şeyi paylaşacağım. Ama bugün değil.

Cuma sabahı evden işe gitmek için çıkıp, cuma gecesi Taksim'de kudurup, üzerine sabaha karşı atlayıp Ağva'ya gidip, Ağva'nın "huzurlu" imajının inadına sayılabilecek bir tatil yapıp, bu akşam İstanbul'a dönüp, doğrudan sinemaya gibip Inception izleyip, daha yeni eve girdiğim ve yarın sabah erkenden iş başı yapacağım düşünülürse...

Şimdilik son zamanlarda gördüğüm en güzel tatil fotoğrafları karşınızda:











Dip not: Haftasonu 5'lisini bir kere daha buradan öpüyorum! Bozcaada'da aynı ekip kavuşmak üzere...

2 yorum:

Travis dedi ki...

güzel de, bir de geridönsen?

MAHMUT dedi ki...

Tekila fiyatları mı arıyorsunuz? Tıklayın: tekila fiyatları

Pinterest'im

Instagram'ım