01 Kasım 2009

Nefret hiç bu kadar yaratıcı ve eğlenceli olmamıştı!!



Facebook'taki "FLAMBOYANT MAGANİZE #1 - THE HATE ISSUE" eventini gördüğümde "Eee güzel fikir, online bir derginin yayına başlamasını bir event olarak göstermek" diye düşünmüştüm. Tek güzel fikrin bu olmadığını, derginin içeriğine aşık olacağımı bilmiyordum tabii o zamanlar...

Bizim "Çarşı" misali her şeye karşı bir duruş sergilemişler bu sayıda. Adı üstüne "Hate issue"; ama bu nefreti o kadar yaratıcı ve o kadar güzel dışa vurmuşlar ki, sayfaların başından kalkamadım bir türlü.

Barbie'nin plastik göğüsler, plastik vajina, plastik yüzden oluştuğuna kim itiraz edebilir?


Kırmızı kalbin içine "Hate"in harflerini sokuşturmaları da güzel olmuş. "Yahu bütün markaları yerin dibine batırdıktan sonra, bir de modayı seviyorlar mıymış?!" diyecektim ben de...
Kürke karşı oluş sloganları da harika. Kürke hayır kampanyalarında çıplak insanlar görmek klişe olmuştu. Kendi kürkünü giy! diyip göbek kıllarını göstermesi iğrenç olduğu kadar yaratıcı!

Beğendiklerimden bir kaçı daha





Ve ekmek dosyası... Ne kadar da iştah açıcı (!!!) görünüyor bu marka ekmekler değil mi?







Derginin tamamını incelemek için tam buraya bir tık yeter...

Bugün de yine günün şarkısı değil, günün albümü var: Klasik müzik toplaması. Tschaikowsky, Satei, Ravel, Pachelbel... Linkleri de biraz yukarıdaki berbat görünümlü marka ekmek resimlerinin ilk üçünde gizli : )

Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım