17 Mayıs 2010

Yüzde seksen arsızım!

Lisede en çok dinlediklerimden biriydi Özlem Tekin. Sonra kayboldu, hepimiz tamamen yok olduğunu düşünmeye başlamıştık. En son albümünü de yüklemiş, ancak çok başarılı olması gibi bir beklentim olmadığı için dinlemeyi erteleyip durmuştum.

Geçenlerde Özge bana "Bak sana çok güzel şarkılar dinleteceğim." diyip de Özlem Tekin albümü açınca şaşırdım. Şarkıların hepsi birbirinden güzeldi. Erkeklerin çok hoşuna gitmeyebilir; ama çapkın kadınlar, durulma evrelerinde kendilerini daha iyi anlatacak şarkılar bulamazlar. "Nolur gitme, sana aşığım, seni seviyorum." gibi yapışık sözlerden uzak, ama yine de aşkı anlatan şarkılar bunlar. Aşkı bulmuş bir kadının, dönüp kendisiyle hesaplaşması gibi... Kendi hakkını da yemeden, bir adam hayatıma girdi beni var etti demeden... Aynı zamanda çok yaşamış olmasına rağmen hala aşkı arayan şarkılar da var.

Yeniden hoş geldin Özlem Tekin. Güzel geldin.

Şikayetim var dünya çok dar sabırsızım. Aşık oldum kalbim büyük sınırsızım. Kehenetim var bu aşk bitmez ölümsüzüm.Aşık oldum senden beri kuralsızım (Şikayetim Var)

Uslu durmadım hiç susmadım,aklıma geleni söyledim. Yok yere kimsenin kahrını,kaprisini çekemem ben kimsin ki sen!? Nerden baksan haksızım. Yüzde seksen arsızım. Yüzde doksan kalpsizim. Bundan böyle sensizim (Yüzde Seksen)

Sevilmeden önce herkese yalandım. Oyunumu oynar keyfime bakardım. Seni de önce bi oyun sandım. Bilemedim farkedemedim. Erkekliğime ver erkekliğime ver. (Erkekliğime Ver)
Alıştım elvedaya, umursamaz durmaya. Hiç sevgi görmedim ama hala sımsıcak bak ellerim (Sen Anla)
Yer yerinden oynasa ben buradayım. Kar kıyamet kopsa da aynı konumdayım. Dünya altüst olsa da sabit durumdayım. Her şey tersine dönse bana bişey olmaz (Bana Bişey Olmaz)
Kimse bilmez bir ömür sürüklendim. Her sabah yeniden ümitlendim. Bakıp aynaya ne sözler verdim. Seni gördüm göreli aşka dilendim…Boyuna posuna havasına yandığım. Bilmeden yoluna , yanına, kapısına düştüğüm. Eline ,dizine ,yatağına yattığım. Gönlünü gözünü sözünü, canını sevdiğim… (Kimse Bilmez)

Sarıl bana. Sevgiden başka ne kaldı elimizde (Yatağım Boş)

Dip Not: Link her zamanki yerinde saklı. Şifresi de: sebnemkolik

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım