27 Nisan 2009

alışverişin içimdeki andy'i hortLatması : )


Çocukluğumdan beri bayılırım dergilerden alakasız şeyler kesip birbirine yapıştırıp picasso-vari kolajlar yapmaya, alakasız objeleri birleştirip bir şeylere benzetmeye çalışmaya, yemekleri şekilli servis etmeye falan filan...

Bir tane de bugün yaptım. Utanmadan bir de birlikte foto bile çekildim şaheserimLe! : )
Saçlar: ayakkabı
Toka: çanta aksesuarı
Göz: Starbucks tarçınlı drajeler
Burun: Tampon
Dudak: makyaj çantam




Makyaj çantamı da yeni aldım. İçine fazla bir şey sığmıyor; ama gün içinde makyajımı tazelemeye kalktığımda sadece göz kalemi ve ruj sürdüğüm için bana yeter boyutta. Kadıköy'de sokaktan aldım 10TL'ye. Nine West'ten aldığım "iyi" makyaj çantası bunun yanında pek bir sevimsiz kaldı, pabucu dama atıldı o yüzden.




Veee son bir senedir ihtiyaç için aldığım son derece klasik modellerden sonra, sonunda bir ayakkabıya aşık oldum. Üstelik hiç ummadığım bir yerde: Topshop! Adliye yollarında bile dayanamayıp giydiğim için pek afilli topuğu şimdiden aşınmaya başladı; ama bu ona olan aşkımı azaltmıyor.




Yaşasın alışveriş yapmak! Yaşasın Andy Warhol! : )

9 yorum:

Melih dedi ki...

ayakkabının önündeki püküller fazla iddialı deilmi.:)

zillosh dedi ki...

adım biLe "zillosh"! iddiasız seyleri sevmem ki ben : )

Ayşegül dedi ki...

Hepsi harika! Güle güle kullan!
Ayakkabılar favorim =)

Melih dedi ki...

Ne bilim yunan merasim askerlerinin ayakkabılarına benziyor. Birde ayakkabı vurmuş galiba ayagına. sağ ayagında yara var sankim :p

zillosh dedi ki...

@ayseguL: kocaman tesekkur : )

@melih: erkekler bizi kıskanıyorsunuz bence =p cunku gosterisli hicbir sey giyme lüksünüz yok yakışmıyor, cartlak gömlek, süslü ayakkabı fln...

evet yaa ayaklarımda hep kızarıklıklar oluyor benim. görüntüsüne rahatlığından daha cok onem verdiğim icin ,)

ZET Fashion dedi ki...

Suratın süper olmuş ya çok yaratıcı!
Birde makyaj çantasını çok beğendim nerden aldın kadıkoyde? Bu arada çözdün kadıköyü baya sanırım :)

Melih dedi ki...

Al sana kadın erkek arasında bir fark daha. kadınlar görüntüye önem verirler. erkekler rahatlığa:p

zillosh dedi ki...

@ Z fashion: evet janm çalışma & araştırmalarım aynen sürmekte; ama o makyaj çantasını direk sokakta duran seyyar satıcılardan aldım. nezih'in akmar'ın filan olduğu sokakta...

@melih: bundan da şahane bi yazı konusu oLur bence : )

Melih dedi ki...

Muhakkak. Hatta yaz bi tane de okuyalım öyle değilmi. İşin içine ergonomiyi felan sok ama.:)

Pinterest'im

Instagram'ım