14 Nisan 2009

sınavsal çikolata tüketimlerim

6 tane sınavı yedim bitirdim (bkz: aşağıdaki resim) geriye kaldı 3 tane... Tabii bu sınavları yiyip bitirene kadar, o masada kağıt & kitap yığınları arasında oturup çalışmaya bir türlü başlayamama sendromları sırasında kaç kupa kahve daha da fenası kaç paket çikolata tükettim bilemiyorum!

Midemin kahve ve çikolatadan imdaaaatları ve benden Talcid dilenmeleri üzerine hafif seçeneklere yöneldim: Lavaşa tost! Kaşar ve siyah zeytinin muhteşem uyumu... Yanında da kekikli zeytinyağlı domates ile yummy!



4 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

ben onu krep sandim ilk görünce ya:D
nasi bi göz varsa hatta icine de nutella sürdün sandim.
ama lavaslar niye öyle güzel görünüyo anlamadim:)

sinavlarinda kolay gelsin zillosh:)

zillosh dedi ki...

hımmmmm kreepppp!! uzun zamandır yemediğimi fark ettim su an ve canım cekti! ama nutella eve sokmuyorum artık sadece bir kaşık yiyeceğim diyip kavonozun dibini görüyorum her seferinde : ))

çook tesekkur ederimm cadıcım : )

stickman dedi ki...

yalnız dikkatlice baktım notlarına, çok ilginç bi yazın var ya :D

zillosh dedi ki...

hahahah güzeldir yazım
notlarım düzgün görünmezse çalışamıyorum : )

enteresan takıntılarım var

Pinterest'im

Instagram'ım