27 Aralık 2009

Şahane afiş tasarımları!





Modern çizgisi olan her türlü sanat dalına gerçekten ilgi duyuyorum. Saatlerce deviantart ve flickr'da geziniyorum, bazen bir görselin karşısında saatlerimi harcıyorum.

Posterler, fotoğraflar, kolajlar bazen o kadar güzel oluyorlar ki!

Hepsinin print edip evimin bütün duvarlarını onlarla kaplamak her gün yeniden bakmak istiyorum.

Bazen renklerin kullanılışına bayılıyorum, bazen yarattığı hislere bazen de içerdiği espriye...

Baba tarafımın ressam, mimar derken sanatçı bir çizgiye sahip olması; terazi burcunun özellikleri ve etrafımdaki sanatçıların ben o daldan bir şey anlamıyor olsam bile estetik zevkime güvenip yaptıkları işler hakkında ne düşündüğümü sorup durmalarına rağmen hala sadece "izleyici" çizgimi koruyorum.

Ama bazen bazı işler karşısında fena gaza geliyorum. Örneğin şu afiş tasarımlarını gördükten sonra, bir acaba olarak aklımdaki varlığını sürdüren grafik tasarım kursu aklıma iyice yattı. Girdiğim ve baş koyduğum reklam sektörü bakımından da işe yarayabilecek bir eğitim olur üstelik.

Şahane afişlerden birkaç örnek. Hepsini yaratan aynı kişi: Pavel Fuksa hakkında daha detaylı bilgi için buraya TIK TIK!

















Bu ilk bakışta özellikli gelmiyor; ama altındaki satırları okumayı deneyin : ))

LOVE YOUR WORK,
by work i mean clients
by your i mean all
and by love i mean fuck!





















Share/Bookmark

3 yorum:

Ms. Punchdrunk dedi ki...

cumartesi kafasıyla iyi gider dediğin şarkının bilgilerini alabilir miyim,

please.

:bayıldımbayıldım:

zillosh dedi ki...

ben de pek cok seviyorumm!!*
rudenko- everybody =)))

Ms. Punchdrunk dedi ki...

teşekkürler eheh ^_^

Pinterest'im

Instagram'ım