13 Aralık 2008

8 istanbuL

Müdavimi olunan mekanlara gitmek ayrı keyifli oluyor tabii, ama ben yeniyi de hep merak edenlerdenim. Pek kimse tarafından bilinmeyen, henüz popülerleşmemiş güzel bir mekana gidiyor olmaktan da çok keyif alırım.

Dün akşam da arkadaşım, "bir yer keşfettim, hadi oraya bir bakalım" diyince hiç itiraz etmedim. 8 yan çevirince sonsuzluğun sembolü olduğu için sevdiğim sayılardandır. Mekanın adı da "8". Yoldan geçeni tavlayacak kadar güzel bir binası ve güzel bir ışıklandırması var. Tarz olarak Asmalımescit mekanlarına benziyor. Asmalımescit'te olmayan bir Asmalımescit barı! Gerçi "bar" demek de yanlış sekize. Yemekten kahveye kadar oldukça iddialı.

Yaş ortalaması Asmalımescit'e göre yüksek olsa da geniş tavanı, bitişik bitişik olmayan masaları ile Taksim'in üst üsteliğinden sıkılanlar için süper bir seçenek. Ben en çok bar taburelerine bayıldım. Barda oturmayı sevip de, o taburelerde bir türlü rahat edemeyenlerden olarak, üzerinde bağdaş kurabileceğim kadar geniş ve oldukça rahat bu taburelerde büyük bir zevkle yudumladım içkimi.
Ayda bir kaç kez partiler düzenleniyormuş. Web sitesinden bunların duyurusunu yapıyorlarmış. Şu anda web sitesindeki tek duyuru 24 Aralıktaki çok iddialı ve ağız sulandıran yılbaşı yemeği! Zencefilli tarçınlı kekten şampanyaya kadar yılbaşı lezzetleri düşünülmüş.

http://www.8istanbul.com/

Gitmeden kroki incelense iyi olabilir. Biz gitmeye çalışırken kaybolup"iki süper film birden" tarzındaki sinemaların kapısında da bulduk kendimizi. =)

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım