20 Aralık 2008

"sveta"sız gece olmazZ!


Pi'nin ilginç kokteyllerine alışmıştık da, Sveta'yı keşfetmek için biraz geç kalmışız. Alkole dayanıklıca sayılan bizi bile oldukça az bir miktarıyla yukardaki fotoğraftaki hale getiren bu işkinin içilişi de hazırlanışı da oldukça sıra dışı.

İçeriğini bilmediğimiz ve tadından da anlayamadığımız bir karışım masaya geliyor, öncelikle bu karışım çakmakla yakılıyor.





Tamamı alev aldıktan sonra, alttaki bardağın içine dökülüyor, dökülmüş olan sıvı shot yapılırken, diğer bardak pipetin üzerine kapatılıyor ve pipetten buhar haline getirilmiş alkol dumanı çekiliyor.


Sveta içilebilecek olan yer: Taksim'deki pi! Tanesi: 10 YTL

2 yorum:

kaan dedi ki...

Hiçbirşeyi değilde senin onbeş sene sonraki halini merak ediyorum. ''Büyüyünce'' nasıl bir avukat olacaksın hayal edemiyorum bir türlü.''Tanımsızlaştırılan'' bu yüzden de çekici, ilginç, blogları takip edilesi...
Amerikan filmlerindeki mahkeme salonları imajı kendisini Türk mahkeme salonlarını görünce şaşırtmasına şaşırtan ama benim gibi bir avukat adayı gördüm mü filmlerde diye hiç düşünüyor mu bilinmeyen.
Kendisini Şeytanın Avukatın'da bir karaktere benzetme isteği uyandıran. Fakat hiç kimseye benzetilemeyip sonra hepsine birden benzetilen.
Kakülsüz saç modeli nasıl olur diye akılda canlandırılamayan.
Fotoğraf çektirirken ayağının tekini bazende elini havaya kaldırmaktan hoşlanan.
Etekle kendini daha çekici bulan pantolonla pek arası olmayan.
Türk filmlerinde İstanbul'a okumaya gönderilmiş fakat yoldan çıkmış kız rolunu çok iyi oynayabilecek olan.
Güneş gözlüğünü seven.
Karar verdim; kakülün kalması gereken:)

zillosh dedi ki...

hahahahhaha cok eglendim!
beğenmenin de ötesinde bayıLdım =))

"hiç kimseye benzetilemeyip sonra hepsine birden benzetilen" nefis bir tespit ayrıca...

Pinterest'im

Instagram'ım