06 Aralık 2008

ayın efsanesi: Love Lockdown

Love Lockdown - Kanye West Uzun zamandır huzurlu müziklere adamıştım kendimi. Hayatımın arka fonunda genelde soft alternatif, jazz veya lounge müzikler oluyordu. Çünkü oldukça yoğun bir tempoda yaşıyordum ve eve gelince sakin müzikler eşliğinde şarabımı içip, dergi karıştırmak, takipçisi olduğum bloglara göz atmak ve facebooking aktivitemi sürdürmek iyi geliyordu.
Bayram tatili geldi çattı, hazırlıksız yakalandım. Hiç bir planım olmayan 9 gün var önümde. İlk günü film izleyip, bilgisayar başı araştırmalar yaparak geçirdim. Hayat bu kadar huzurlu olunca, müziklerin huzurlusu bayıyormuş. Ve daha kıpırdak müzikler arayışına girdim. Böylece lounge fm'e kilitlenmişken kaçırdığım Kanye West single'i ile tanıştım: Love Lockdown! Son zamanlarda dinlediğim en seksi parça! Üstelik şarkı mı daha seksi, beyazlar giymiş, bembeyaz dekore edilmiş evdeki Kanye West mi karar veremedim. 'Yamyam'ları gereksiz bulmuş olsam da, beyazlar arasındaki Kanye West için klip de 2183723 defa izlenir.

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım