28 Aralık 2008

"janmm benimm"lerime yeni yıL mektubum =)

CanLarımmmm =))

hayatımdaki radikaL değişimler & kafa karışıklıkları aynen sürmekte. Adliyelerde koşturan bir avukatcık olmuş olsam da şuursuzluklarım da tam gaz devam =))

ben kendi halimde, topuklu ayakkabılarım üzerinde, fındık vodkaların ve svetaların etkisi altında, kafa karışıklıklarım ve sonu gelmeyen planlarımla boğuşup dururken, bir yıL daha devirmenin ucuna gelmişiz!

dört farklı işte çalıştığım, interrail olayının efsanesini gerçekleştirip hayatımın en güzel yazını devirdiğim, çok sarhoş olup, çok eğlendiğim, çok geceler güneşi görüp evi girdiğim, black& nescafe eşlikli dedikoduların en güzellerini yaşadığım, hepsi birbirinden özel kırıtıklar edindiğim, cihangir'den kozyatağı'na göçtüğüm, sonunda hukuk sektörüne atıldığım ve daha bir sürü muzip bir gülücükle anımsadığım haltlar yediğim en şahanesinden bir sene oldu 2008!

şerefelerdeki eşlikleriniz, danslardaki partnerlikleriniz, dedikodulardaki "güzin abla"lıklarınız, tatlı sohbetleriniz, gitmek için tutturduğum aktivitelere katılımlarınız, müzik arşivlerinizi benimle paylaşımlarınız, uzakta olup da facebook & msn muhabbetlerimizle beni gülümsetmeleriniz ama en çok da hayatımda olduğunuz için teşekkür ederim.Teşekkür ederim pek resmi ve yavan kaldı; öpücüklere boğar, gıdıklayarak mıncıklarım! =p

zaman zaman kızmanıza sebep olan şeyler yapsam da, ortadan kaybolup arayıp sormasam da, bir adama ayılıp bayılıp ondan bahsederek beyninizi ütülesem de, kalıplara aykırı hatta bazen abartılı şeyler yapsam da beni hala seviyorsunuz biLiyorum =p (bu da bu yıLki son şımarıklığım olsun )

yeni yıLda artık birilerinizin evlenmesini diliyorum, şahane elbiselerimi giymek için "mezuniyet" ve "kep" törenimden (ki bunların olup olmaması da hala şüpheli =)) ) daha fazla sebebe ihtiyacım var =P
bu tabii ki işin geyiği! aman ha! =p

2009'da da her canınız sıkıldığında "sezo nerdesin ben de geliyorum" diyebileceğiniz, devamlı planlar yapan biri olarak kalacağım; hukuk ve adliyeler benim ziLLiliğimi ve enerjimi götürmeyecek söz! Bir sürü güzel şey yaşayın, hep kocaman bir gülümseme olsun yüzünüzde, aşık ve yaramaz olun 2009'da!

Kocamaaan öpücüler.... Bir kaç gün öncesinden yeniii yıL yeniii yıL yenii sizLere kutLu oLsun =)

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım