16 Ocak 2010

geLdik 500'e! mushaboom, jazz my life!!

Veeee şu an bu bloga tam 500. kez bir şey yazıyorum.

Tam 16 aydır, yalnızca seyahatlerim sırasında ilgilenmedim bu blog ile. Yazdıklarımın hiç birinin günlerce üzerinde çalışılmış edebi eserler veya saatlerce üzerinde kafa patlatılmış yazılar olduğu iddiasında hiç bir zaman bulunmadım zaten. İçimden aklımdan geldiği gibi yazdım hep.

Hayatımda şimdiye kadar 16 ay boyunca kesintisiz yaptığım hiç bir şey olmamıştı. Ne okuduğum fakülteyle aralıksız bu kadar süre ilgilendim, ne bir ilişkim bu kadar uzun sürdü ne de herhangi bir iş yerinde bu kadar çalıştım. O yüzden bu blog, bana bir şeyi sever ve benimsersem ondan sıkılmayacağımın da kanıtı olmuş oldu.

Ne zaman yazmaya karşı şevkim azıcık kırılsa, bu blogtan ne kadar keyif aldığını, bir şeyler yapmak üzere harekete geçirdiğini veya okurken gerçekten gülümsettiğini ve mutlu ettiğini söylediğiniz mailler atarak beni yeniden motive eden, bunu yapmasa da sessiz ve derinden burayı takipte olan herkese benimle bu blogu paylaştığı için çoook teşekkür ediyorum.

Blogun bir limiti yoksa daha yıllarca da o gün keşfettiklerimi, yaptıklarımı, dinlediklerimi, beğendiklerimi, düşüncelerimi, yediklerimi, izlediklerimi.... buradan paylaşmayı ve daha nice nice 500'ler devirmeyi planlıyorum. =)

Bunun şerefine pek keyifli iki albüm: İlkinin kapağı çok boktan olsa da jazz seviyorsanız içeriği şahane. İkincinin kapağının dikkat çekmemesi imkansız. Ama içeriği o kadar kuduruk değil; keyif anlarına eşlik etmelik sakin bir lounge albüm.

1- Dee Dee Bridgewater - Mon Homme
2- Etta James - Don't Get Around Much Anymore
3- Patti Austin - Too Close for Comfort
4- Susannah McCorkle - The Ballad Of Pearly Sue
5- Rebecca Kilgore - Moments Like This
6- Carmen McRae - If I Had You
7- Etta James - One For My Baby
8- Nat King Cole - Straighten Up & Fly Right
9- George Shearing with Nancy Wil - My Gentleman Friend
10- Ella Fitzgerald - Night And Day
11- Frank Sinatra & Count Basie - Fly Me To The Moon
12- Mose Allison - Blueberry Hill
13- Nikki Yanofsky - You've Changed
14- Renee Olstead - My Baby Just Cares For Me
15- Sophie Milman - My Heart Belongs to Daddy
16- Amel Larrieux - Younger Than Springtime
17- Betty Carter - The Love We Had Westerday
18- Billie Holiday - Me, Myself And I




01- La Femme Parallel - Thievery Corporation (04:28)
02- Nuits Blanches - Blank & Jones (04:12)
03- Mono Luv - Moodrama (05:17)
04- Flickers - Boozoo Bajou (04:05)
05- Little By Little - Groove Armada (05:18)
06- Slow Light - Moby (04:01)
07- Love At Midnight - Clelia Felix (03:11)
08- All I Can Do - From P60 (04:55)
09- Night People - Kabanjak (04:37)
10- Just So - Obel (03:42)
11- Hidden Treasure (Morton Lenco Remix) - Velvet Lounge Project (03:50)
12- Love Apple (Lemongrass Wet Dreams Remix) - Five Seasons (03:42)
13- Get Down (Conomor Peace Remix) - Submantra Feat. Francesca (04:41)
14- Pimp My Style (Hed Kandi Served Chilled Version) - Moon & Benk (04:41)
15- Original - Leftfield (04:09)
16- Sex Is The Place - Weathertunes (03:58)
17- Thoughts & Words - Stardelay (03:41)
18- Don't Let Me Fall - Lenka (02:38)
19- Rock Your Body (Paul Oakenfold Mix) - Justin Timberlake (05:35)
20- Midnight Stroll - Nux (05:49)

Albümleri edinmek için -her zamanki gibi- albüm kapağına tıklamanız yeterli : )

Share/Bookmark

10 yorum:

hayatımınherrengi dedi ki...

Süper devam etmeni dilerim, tabi ben de bu rakamlara ulaşırım umarım bir gün -ki o gün gelicek biliyorum-



-İlkpostunudüngöndermişolanbatılışarkkurnazıgökçe-

zillosh dedi ki...

Merhaba =)))

copy-paste yazılardan oluşan değil, gayet güzel içerikli bir blog olarak başlamış. Yazmak konusunda şevk kırılması yaşanmazsa çok rahat ulaşılır bu sayılara =)

SevgiLer...

special n dedi ki...

ah 500.post güzel bir rakam!
okumanın zevkli hali işte:) 44563645 postunda da aynı yorumu yapabilmek dileğiyle diyorum

ve albümler çok iyi gerçekten de.

Fatih Yıldıray dedi ki...

tebrikler,

yazılarınızın çoğaldıkça daha çok kişiye ulaşacaktır eminim. başta biraz önyargılıydım ama çok güzel bir okunası bir blog.

hayatımınherrengi dedi ki...

Merhabalar tekrardan!

Jazz my life albümünün linkinde bir sorun var sanırım, hata veriyor (:

zillosh dedi ki...

@ special n: çok teşekkür ederim canım, binleri devirirken daha da bomba albümlerle burada olmam lazım!! =))

@ fatih yıldıray: önyargı? evet genellikle her şeyine önyargılı yaklaşılan bir insanım o yüzden bu normal; ama yine de siz böyle söyleyince önyargınızın kaynağını merak etmedim değil. hoşgeldiniz hem : )

@ garp kurnazı: şimdi baktım bende herhangi bir hata vermiyor. ücretsiz rapidshare kullanıcılarındansanız server yoğunluğu eroru veriyor olabilir.

Fatih Yıldıray dedi ki...

madem öyle uzun bir açıklama yapayım :)

zamanın değerli olduğunu düşündüğümden, okuyacağım şeylere dikkat ederim, şimdilerde hiç tereddüt etmeden yazılarınızı okuyorum. bazen gülümsememe sebep olacak bir şeyler buluyorum, bazende farklı bakış açıları.

örnek vermek gerekirse "Bugün kimi kıskandım / beğendim?" başlığını görünce başta okunacak bir şey değilmiş gibi geldi ama "doğal tutku" kısmını okuyunca hoşuma gitti. vs. vs.

zillosh dedi ki...

nasıl mutlu oldum şimdi anlatamam ağzım kulaklarımda... :))

şu anda okuduğum kitaptan bir söz ile gireyim: "ciddiyet, sığlığın tek sığnağıdır." - oscar wilde

kabul etmeliyim sığlaştığım zamanlar oluyor ama gereksiz ve kasıntı bir ciddiyet göstermemek için elinmden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

keyifli bir gün oLsun!
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bu konuda bilmek çok açık var. Ben de Özellikler bazı iyi puan yaptığımı düşünüyorum. çalışma, büyük iş tutun!

Adsız dedi ki...

You ought to really think about working on growing this weblog into a serious authority in this market. You evidently have a grasp handle of the subjects everyone seems to be trying to find on this website anyways and you could certainly even earn a buck or two off of some advertisements. I might explore following latest subjects and raising the quantity of write ups you place up and I assure you’d begin seeing some wonderful focused site visitors in the near future. Just a thought, good luck in whatever you do!

Pinterest'im

Instagram'ım