03 Ocak 2010

Ortaya yanarlı dönerli bir şeyler çek ustam!

Evde geçen bir pazar günü.

Dün gece Taksim'den eve dönerken şemsiyesiz, şapkasız, kapüşonsuz (evet TDK'dan baktım şimdi böyle yazılıyormuş) yağmura yakalandığım için, eve gelene kadar gerçekten donuma kadar ıslanmıştım, evi mahvetmemek için kapının önünde soyunup öyle girdim. Üzerine sıcacık bir duş almak, çay demleyip keyif yapmak güzeldi itiraf ediyorum; ama yine de bugün evden yağmuru izlemeyi tercih ettim.

Bu hafta oldukça koşturmacalı bir hafta olacak. İcra hukuku sınavıma çalışmam lazım, AGM2010'un web sitesinin tamamlayıp açmamız lazım, ajansta yapılması gereken işler var... O yüzden bugün bir nevi kendi kendimi şarj ettim diyebilirim.

IKEA'nın mobilyalarını seviyorum, evimdeki 10 mobilyadan 7si IKEA malıdır zaten. Lego gibiler, hepsi birbiriyle uyuyor, birbiriyle kombinlenebiliyor ve evin her alanında kullanılabiliyorlar. Eski evimde çalışma odasında kağıt ıvırzıvırlarımı doldurduğum çekmece bu evimde mutfakta bakliyat ambarı olarak iş görüyor mesela. Son zamanlarda yiyeceklerini de pek sever oldum:

Tarçınlı zencefilli kurabiyeleri kahvemin yanında süper gidiyor:

Somon salataya çok yakışıyor:

Cheesecake'i tatlı ihtiyacımı güzel karşılıyor. Ama yediğim en iyi cheesecake'ler arasında sayamam.

2010 planlarımdan birisi de harici aygıtlara, cdlere, dvdlere ve bilgisayarın dört bir yanına dağılmış müziklerimi ve fotoğraflarımı güzelce kategorileyip depolamak. Ancak o kadar her telden bir müzik zevkim var ki, oldukça zor oluyor bu!

Bu gün severek dinlediğim şarkılardan birkaç tanesi:

1-Kings of Convenience - Love Is No Big Truth

2-One Republic - Good Life

3-Metronomy - A thing for me

4-Telepopmusic - Love Can Damage Your Healt

5- Bobby Helms- You are my special angel


6- Parov Stelar - Charleston Butterfly


Bu arada size daha önce "takibe alınası bir adam" olarak bahsetmiş olduğum -ve takibe alıp en az benim kadar keyif alanlar oldu geri dönüşlerinizden biliyorum- Ozan'a sormak istedikleriniz varsa, buraya TIK TIK! En güzel soruyu sakın sormayın, onu benim buLmam lazım =P

Share/Bookmark

4 yorum:

yıldız dedi ki...

Ne iyi ettin de aklıma getirdin,dolabın bir köşesine saklamıştım zencefilli kurabiyelerimi,mmm ben de kahvemle birlikte götürüyorum,postunu okurken;)

Unknown dedi ki...

http://mushaboom8.blogspot.com/search?updated-max=2009-11-03T02%3A06%3A00%2B02%3A00&max-results=2

Unknown dedi ki...

http://mushaboom8.blogspot.com/search?updated-max=2009-11-03T02%3A06%3A00%2B02%3A00&max-results=2

kazananlar hala açıklanmadı

zillosh dedi ki...

@ yıLdız: benim kurabiyelerim bitti bile... sizde kaldıysa bir tane de benim yerime yiyiverin : )

@ fahrettin: en geç bu gece açıklanmış olacak. sonunda! =)

Pinterest'im

Instagram'ım