29 Ekim 2009

"Mini" 50 yaşına girdi, siz reklamcı olmaya hazır mısınız?

Annem tatili fırsat bildi atladı İstanbul'a geldi. Gelirken tabii ki eli boş gelmedi, anneannemin hazırladığı leziz yemekler ve Paris butiklerinden ganimetlerle beni zevkten dört köşe etti. Yetmedi ayağının tozuyla kendimizi Kadıköy'e attık. Mango Outlet talanı ile başlayan yeni yeni alışveriş mabetleri keşfetmekle devam eden bir alışveriş çılgınlığı ile günü yarıladık. Evet sabahtan beri sadece bir kahve molası vermek için durduk!

Şimdi aldıklarımızı eve bırakmak için döndük, oyalanmadan yeniden sokağa çıkacağız. İnsan hep yaşadığı şehirde "çok zamanım var, ne zaman ne istersem görürüm / alırım" mooduna giriyor. Gereksiz ve uyuşuk yapan bir şey bu aslında. Ama ne zaman sayılı gün için İstanbul'a gelmiş bir misafir oluyor, günler dolu ötesi geçmeye başlıyor. İşte bunu seviyorum! : ))

Fotoğraflar ve cicilerim daha sonra blogtaki yerlerini alır. Ayrıca bugün insanlar garip bir şekilde benim Geniş Aile diye bir dizide oynadığım konusunda inatçı oldular. Hayır bir de işin fenası hiç televizyon izlemem ben, kime benzetildiğim hakkında en en en ufak bir fikrim yok. Güzel birisiyse iltifat olarak algılar mutlu olurum da çok çirkin birisiyse de "İki gecedir sıfır uyku ile takılıyorum, bok gibi görünüyorum, uyumam lazım" diyip bütün gezme planlarını ekebilirim.

Neyse benim beğendiğim ve ilgi duyduğum yeryüzündeki iki arabadan biri olan Mini _diğeri tabii ki Mustang, ne kadar eski o kadar iyi, hatta pembe veya kırmızı ise offf_ 50. yaşına girmiş, şahane de bir reklam çıkarmış ortaya:







İzledim, beğendim, ben de reklamcı olmak istiyorum derseniz, reklamcılık hakkında hiçbir eğitim veya bilgi birikimine sahip olmanız koşulu aranmayan Young Guns'a başvurabilirsiniz. Bu alanda kariyer düşünenler, özellikle de reklam konusunda bir dehası olduğunu başka bir bölümde okumaya başlamışken fark edenler için bulunmaz fırsat. Daha ayrıntılı bilgi için şu siteyi inceleyin.

Öpücükler!!!
Yaşasınnn Cumhuriyet!!! (bkz: Günün anlam ve önemini şipşak olarak yazıya sokuşturma)

Share/Bookmark

2 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Haha reklam iyiymiş, ha birde ne dedin sen Paris butikleri mi???? Bekliyorum sabırsızlanıyorum bana ne oluyosa bende heyecanlandım :)))

zillosh dedi ki...

Hihih hemen yarın geLiyor canım, ama hayal kırıklığına uğrayabilirsin şahsen ben Mango'dan aldığım şeyleri daha çok sevdim : ) ya da ben illa ki kendi ellerimle seçip alayım istiyorum yoksa içime sinmiyor bilemedim : )

Pinterest'im

Instagram'ım