29 Ekim 2009

Paris Butik Ganimetlerim

Başlığa bakınca burada defileden fırlamış gibi uçuk kaçık kıyafetler görmeyi umacaksınızdır büyük ihtimalle. Ama üzgünüm... Bizim ailedeki alışkanlık şu şekildedir: İş kıyafetleri ve gece elbiseleri olabildiğince kaliteli ve iyi markalı olmalıdır. Ayakkabı ve çantalara da para harcanır, çünkü bir kıyfafeti mahveden veya şahaneleştiren bu ikisidir, ama bunların markalı olması şart değildir, kaliteli olması yeterlidir.

Moda olan parçalara, penyelere, efil efil elbiselere gelince...Kesinlikle üç basamaklı rakamlı fiyatları olan her üründen köşe bucak kaçarız. Sonuçta tekstil cennetinde yaşıyoruz, pasajlardan, sokak aralarındaki minik dükkanlardan bile birbirinden harika t-shirtlar almak mümkünken, gidip de sezon sonunda yıkanmaktan rengi atacak bir t-shirta dünyanın parasını vermek olmaz. En azından ben vermem. : )

Dolabımda bana her mevsim her yerde yetecek her tarzdan bol bol kıyafet var. Üstelik düzenli olarak dolap temizliği yapar, giymediklerimi, bedeni uymayanları, eski suratlı hale gelmiş olanları yok ederim, o yüzden de dolabı tıka basa dolu olup da içinde giyecek bir tane şey bulamayanlardan kesinlikle değilim. Dolabımdaki her parçanın üzerimde duruşunu ayrı ayrı severim. Bu yüzden "Acil olarak giyecek bir şey almam" triplerine uzuuun bir zamandır girmedim. Gerçekten içime sinen parçaları, tercihen indirimlerden ve outletlerden topluyorum.


Genellikle birilerinin bana kıyafet hediye almasından da çok hoşlanmam, ben göreyim, ben beğeneyim isterim. Ama annemin bu gibi kıyaklarına da bayılmıyorum dersem yalan olur!! İşte Paris butiklerinden toplama cicilerim ( Resimlere tıklayarak büyütebilirsiniz)

Yakında çıtırık bir avukat olacağım için ciddi kıyafetlere de ihtiyacım olacak. Bu iki kumaş pantolon potansiyel "ciddi kıyafet koleksiyonum"un ilk parçaları. İkisinin de beli yüksekçe ve oldukça ince gösteriyorlar. Siyah olanın belinde metalik kemer var, gri olanda ise bacak boyunu uzun gösterecek şekilde oldukça yukarıda iki minik cep.


Arkadaşlarımdan ilk kim nişanlanırsa evlenirse vs bu aşağıdaki elbiseyi giyeceğim. En sevdiğim parça bu oldu diyebilirim büyük bir rahatlıkla.


Bu body'nin de içine giymek için yakası açıkça siyah bir şey bulmam lazım şart. Şimdilik kırmızı şerit çektim : ))


Bu da hayatımda giydiğim en rahat, sade gibi durup aslında süprizleri olan elbise. Eteğinin sağ tarafı sanki ucundan tutup kaldırmışım gibi duruyor. Fotoğraflardan çok anlaşılmıyor malesef ama hareketli bir formu var. Sanki rüzgar esiyormuş da etek havalanıyormuş gibi duruyor yürürken...


Bunlar da giyip giymeyeceğimden çok da emin olamadığım, aslında hiç de benim tarzım olmayan parçalar:



Gelelim en en en en sevgilime, lacivert çantama!! Bayıldım, parçalanıncaya kadar da kolumdan çıkarmayacağım galiba.



Büyümenin eğlenceli tarafları da varmış yahu! Hadi birileri evlensin de şu siyah elbisemi giyeyim : ))

Günün şarkısı da İspanya'dan : ) Sims karakterinin çok sinir bozucu göründüğünün farkındayım ama başka bir video bulamadım...


Bebe - Malo Malo Eres from Yoktur Yok on Vimeo.


Share/Bookmark

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Henüz bugünki yazını okumadım.Sayfanı açtım ve bi süre bekledim yok böle alalede okuyamazdım.Gittim bi türk kahvei yaptım ve sigaramı yaktım.Şimdi okumak için herşey hazır.Sen yazarken nasıl keyif alıyosan,okurkende o kadar keyif veriyosun.Bil istedim.Beti

Pell-in dedi ki...

senın beğenmedigin payetli eteğe öldüm bittim resmen (:

gRanGe dedi ki...

kesinlikle we kesinlikle alttan 3, sassia olanı..uww tapanziii.

bide onlar paristenmi geldi koklamak istiorum onları yaaa =(

zillosh dedi ki...

@ Beti: Ahh işte o kadar mutlu etti ki bu beni!! Yani günün en keyifli anı yaptı şu anı o kadar...: )) Ne mutlu bana! Çok teşekkür ederim, keyfiniz hiiiiç eksik olmasın, kocaman sevgilerimle...

@ pell-in: disco-ball olarak 80ler partisine katılıcam kendisiyle karar verdim haha : ) ama üstüne altına ne giymek lazım hiç bir fikrim yok.

@ grange: hani christmasta paris gibi hayaller kurmuştuk ya daha yazken... sevgili okulum yılbaşına bile sınav koymuş!sen gidersen noluur bana çaktırma! : ) tamam sen evlenirsen de o beğendiğin elbiseyi giyicem nikahında =p

gRanGe dedi ki...

hahaha 26 kasıma barcelona hayallerindeyim gel hayallerime ortak ol..hatta ne hayali gel barcadaki fotolarıma ortak ol ki bak bu sefer geç haber werdin vizeyi nasıl halledicem diye zırlıyamazsın..(30kasıma yine yeni yeniden istanbul)
ayriyetten o elbiseyi giyme şartının gerçekleşebilecebileceğine inanabiliomusun ,inanıyosanda inanma (:

ZET Fashion dedi ki...

O eteği nasıl sevmezsin yaaa ! :)) Giy üstüne siyah bir atlet, altına topuklular hazırsın :)

Jokella dedi ki...

ben bayıldım tüm yazılarına, yok böyle bi doğallık..
bu arada o lacivert çantaya da parçalandıktan sonrası için talibim=)

Unknown dedi ki...

sezoşummm her sabah işe başlamadan seni bi kolaçan ediorumm.. okdr ki işi gucu bırakıp pılımı pırtımı toplayıp gezmelere gidesim geliyor!!!
işimden olucam senn yüzünden :P

hem cezbediosun, hemm aklımda bırakıosunn opuorum fıstıımmmm...

filiz:)

Pinterest'im

Instagram'ım