09 Temmuz 2009

Bershka indirimi gözlemlerim : )

Eskiden bir alışveriş canavarıydım ben. Her cuma isterse cehennem sıcağı olsun, isterse kar kış fırtına alışverişe çıkardım. Taksim pasajlarından başlar, Metrocity'deki favori mağzalarımla sonlandırırdım keşfimi ve elim kolum poşetlerle dolu bir kahve molası verip eve dönerdim.



Artık daha çeşitli kombinasyon yapmayı mı öğrendim, gerçekten fazla fazla kıyafetim mi var, yoksa aynı şeyleri mi giyip duruyorum bilmiyorum; ama alışveriş yapmıyorum. Bilinçli bir "artık alışveriş yapmayacağım" kararı değil bu. Hatta alışveriş yapmadığımı bile bugün mağazada ne kadar performanstan düşmüş olduğuma bakarak fark ettim.

En son let's get drunk and go shopping diye bir alışveriş içerikli post yollamışım. En azından bir ay önce... O post.taki kıyafetler hala etiketiyle dolabımda duruyor, daha hiçbirini giymedim mesela. Dolabımda henüz hiç giyilmemiş bir sürü kıyafet varken alışverişten ayrı düşmem normal olsa gerek...

Bugün İstiklal'de yürürken Bershka'da indirim olduğunu fark ettim ve daldım içeri. Çok fazla zamanım yoktu, Zara'da çalıştığım günlerden kalan bir alışkanlıkla hızlı hızlı taradım bütün koleksiyonu. Ya indirim sebebiyle talan edilmiş ya da koleksiyon zaten kötü, öyle ahım şahım parçalar yoktu.

Sadece yağmurluklar, ince kumaş montlar, farklı kesimli trençkotlar ve deri ceketler çeşit çeşitti. Oldukça da uygun fiyatlaraydılar, bu sıcakta kimse onlara yüz vermemiş; ama asıl vaha onlar, güzel modeller, güzel fiyatlar ve hem kumaş hem de dikiş kaliteleri diğer bütün ürünlerden yüksek. En kısa zamanda gidip eşeleyeceğim. 40-50 TL'ye bütün sonbahar üzerinizden çıkarmayacağınız bir parça kapmanız mümkün oradan, gidin bir bakın derim ; )




Ben bir çift ayakkabı kapıverdim kaşla göz arasında. Alıp da hakkını vere vere kullandığım ve eskittiğim tek şey ayakkabılar zaten! Hem şık hem de inanılmaz rahat bir ayakkabı! Kumaş olduğu için vurma imkanı yok, bilekteki şeritin darlık ve bolluğunu arkadan ayarlayabiliyorsunuz, topuğu da çok yüksek değil. Bileğe vurgu yapıp, bileği ince gösterdiği için ayakta da güzel duruyor.

Bu yazın sonunda çöpe atılacak kıvama getirecek kadar çok giyeceğimden adım gibi eminim bu ayakkabıyı. Asıl güzel tarafı ise sadece 50TL oLması!

4 yorum:

Bugra dedi ki...

Ya hani modayla pek aram yok. Anlamam da zaten.. Yazsam mı yazmasam mı diye geçen tereddütlü dakikalar ardından yazmak istedim :)

Bir erkek gözüyle $unu diyebilirim ki, ayakkabılar mükemmel otesi. $unu yazarken bakıyorum bakıyorum. Yok gerçekten süper.

Hele ki $u en üst fotoğrafta, olağanüstü durmu$.. :) Güzell.

Puma da çalışan biri dedi ki...

biraz da PUMA alsanıza. hiç PUMA almıyorsunuz! :((

zillosh dedi ki...

@buğra: yupppiii!! tesekkur ederim. ben de simdi evde onlarla geziyorum. Giymesi bile iyi hissettiriyor. Önemli olan modadan çok erkek gözü zaten, moda nasıl olsa biz "dişi"lerin DNAsında var ama erkek gözü evet bu ihtiyacımız olan şey! ,)

@pumada çalışan biri: üzgünüm aynı ayakkabılar diğer kıtadan 10-15dolara alınabiliyorken burada bana hiç bir kuvvet +200TL ödetemez! ,) zaten sadece sporda spor ayakkabı giyenlerdenim ben =)

Gokhan dedi ki...

Muthisss olaganustu guzelll biblo gibi ayaklar ve ayakkabilar cok ama cook guzel etkileyici gozalici bakimli veee tatli guzelll gorunum 2012 Summer versiyonlari olmali ama sabirsizlikla bekleniyorrr bilesiniz.. Miss Top One:::))) Tsk

Pinterest'im

Instagram'ım