05 Temmuz 2009

Bir kaç estetik ile ne kadar gençleşebilirsiniz?




Ajda Pekkan'a hastayım. Öyle ya da böyle hala taş gibi bir kadın. Saatlerce sahnede şarkı söyleyip dans edebiliyor ve kızı sayılabilecek yaştaki kadınlardan çok daha çıtır görünüyor.

Ben öyle çok estetik meraklısı kimseyi tanımıyorum. Tanıdığım insanların bazılarında burun estetiği, birinde göğüs silikonu var, bir "teyze"m de gıdısını aldırıp "abla" kategorisine zıpladı; ama etrafımda somut somut eski Bonus reklamındaki gibi Aysel Gürel'den Deniz Akkaya'ya evrimini gözlemleyebileceğim kimse olmadı.

Şahane bir site keşfettim. Fotoğrafınızı yüklüyorsunuz ve lifting operasyonlarından sonra nasıl görüneceğiniz, saniyeler içinde karşısınızda beliriyor. Eğer kendi fotoğrafınızı yüklemeye üşenirseniz orada hazırda bir fotoğraf var, operasyon kobayı olarak onu kullanabilirsiniz.

Şu anda %100 doğal üretim olmama rağmen, geleceğimi düşünerek "Yaşasın estetik!" demeden duramadım. www.liftmagic.com'dan inceleyebilirsiniz.

Müzik notu: Tabii ki bu post.a Nip Tuck soundtrack'inden başka bir şey cuuuk oturamazdı. The Engine Room- A Perfect Lie

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım