24 Temmuz 2009

güneşlenme ve bronzlaşma zamanı!!




Elbise notu:
Tatile çıkarken dolaplarınızın diplerini kurcalamayı da sakın unutmayın! Bu mor şeyi ben alalı çoook zaman olmuştu. Elbise olmak için fazla açık ve kısa, t-shirt olmak için fazla uzun ve boldu. Çok severek almış olmama rağmen hiç giyememiştim.

Şimdi favori havuz elbisem oldu. Pareodan daha şık ve orjinal olduğu kesin!

Ayrıca kendisi salı pazarından parçası 3,5 TL olan tezgahlardan. Tatile çıkmadan önce dolaplarınızın dibinde işe yarar bir şeyler bulamazsanız pazara bir uzanın derim... Henüz bronzlaşmamış teninizi canlı renkli elbiselerle kamufle edin. =)


Benim aynayla aşk tazeleme ve güneşlenme tüyolarım için de tam buraya bir tık! =)



10 yorum:

stickman dedi ki...

fotoğraflar güzel olmuş zillosh :) hem aynanın karşısındakiler hem ilk ikisi. özellikle bu ayna olayı harika olmuş.

TrexxxXx dedi ki...

dajsldkjaskljdklasjdlasdjkash

şu blogun hala "sevişelim mi" temalı yorumlarla kaynamıyor olmasına çok şaşıyorum. asjkdhkasjhdjkas

zillosh dedi ki...

@stickman: pek teşekkür ederimmm seviyorum aynalarla çoğalmayı =))

@TrexxxXx: hahahaha abaza savarım var benim =p

Pilli-Cadi dedi ki...

zillosh haklisin peeling mutlaka gerekli günesten önce.

ama benim takildigim nokta günes kremlerinin son kullanma tarihleri.
elbette bir tarihleri vardir.
ama benimkilerin üzerinde son kullanma tarihi yazmiyor.
günes kremi aldigim yerdeki görevli bana günes kremleri sadece bir yaz kullanilir dedi ama ben bunun kapitalistin bir oyunu olup olmadigindan emin degilim acikcasi:P
ondan sonra her sene bir günes kremi aldim.
ben cok beyaz tenliyim, asiri yanmayi da sevmem zaten öyle cikolata bronzluguna ulasamayan bir tenim var, yakismaz da bana pek. her yaz tatile gitmesem bile günes kremi aliyorum cünkü uzun süre disarida kaldigimda cildim kizariyor ve ben de bunu istemiyorum üzerinde giysilerle cildinin yarisinin günesten yanmasi berbat bir sey tahmin edersin:D:D
özellikle de yüzüm icin kullaniyorum cünkü yüzüm bronzlassin istemiyorum sadece.

mesela gecen sene krem aldim ve tatile gidemedim. o krem öylece kaldi birkac defa kullandim sadece. bu sene mecbur tekrar aldim. ama üzüldüm de daha gecen sene almistim diye.

acaba bunun bir cözümü var mi?:(

bu arada ben günes kremlerinin kokusuna bayilirim mmmmmm:D


not: diger yaziya yorum birakamadim bir sorun var herhalde buraya yazdim:)

TrexxxXx dedi ki...

aksjdhaskjhdkjasdh pilli cadı. kanımca dünyanın en uzun yorumlarına sahip bloggerlardan birisin. giriş gelişme sonuç var yorumlarnda askjdhasjkdhsjkd

takdir ettim.

zillosh valla nasıl oluyor kızım. yorumları onayla falan şeyapıyorsn herhalde. hoş onayı bile geçmesi lazım yurdum abazanı. asjkdhkajshdajks

Pilli-Cadi dedi ki...

fazla yorum yapmam yaptigimda da uzun uzun yazarim, memnunum böyle

TrexxxXx dedi ki...

yo hayır eleştiri olarak algılama. takdir ettim hatta. =)

Pilli-Cadi dedi ki...

ben hic elestiri olarak algilamadim ki:)
bi ara severdim bloglara yorum yapmayi artik cok nadir ve cok sevdigim bloglara yapiyorum

TopukSesleri dedi ki...

Güneşlenme-bronzlaşma olayları hiç değil bana göre.. Aşırı derecede beyaz olmanın dezavantajlarından birisi, bronzlaşmadan önce kızarmak çünkü...
Zaten bronz bir tenim olsun da istemezdim sanırım, beyaz beyaz mutluyum ben..

Yine de biliyorum ki yakışana yakışıyor; ki gördüm ki sana da çok yakışmış...

Not: Ayna önündeki pozlara bayıldım..
Değişik mizansenler dene.. :P

zillosh dedi ki...

@piLLi cadı: benim de içime kurt düştü şimdi acaba bu güneş kremlerinin bir yıl ömrü pazarlama taktiğinden başka bir şey değil mi?! Nemlendiricilerde böyle kısa bir ömür söz konusu değil çünkü. Öyle olsa bile o hindistancevizi kokusuna yenik düşüp almaya devam edebilirim sanırım : ))

yorumlar meselesine geLince bazen gerçekten pek özlüyorum blogundaki "yorum yap" butonunu : ))

@trexx: walla yorum filtrem bile yok. ama "aaaa ayıpppp" gibi tepkiler vermediğinde onlar da zevk alamadıkları için vazgeçiyorlar sanırım :)) illa yardırmak isteyen varsa da yorumdan başka yoLLardan ulaşıyor ; )

@ sopphielle: ben kızıl saçlı olduğumda beyaz teni, sarışınlaştığımda da bronz teni seviyorum... ama canım acıdığında kızardığımda kesinlikle bronz-severliğime küfrediyorum... =))

Ayna fikirlerini de deneyeceğim en kısa zamanda =)

Pinterest'im

Instagram'ım