08 Temmuz 2009

Yaratıcı ötesi reklamlar

"we are not getting into your ass" yazıyor o aradaki kartta. Evet bu bir iççamaşır firmasının reklamı! Dergiye şöyle bir göz atan insanın gözünden kaçması mümkün mü?!


O.B tamponları ve vampir! Slogan da: Çok emici! Artık markette tampon alan bir erkek görürseniz biliniz ki o bir vampir! : ))


Körüklü otobüse en yakışabilecek reklam budur herhalde: müzik festivali reklamı...


Durex'in reklamlarını kim yaratıyor bilmiyorum. Ama her hafta bir Durex reklam videosuna veya afişine bayılıyorum. Yine çok ince esprili, yaratıcı ve aynı zamanda bilinçlendirici bir rekLam!


Hayır bu bir zayıflama ürününün reklamı değil. Photoshop kursunun reklamı! Haydi kızlar boşverin koşu bantlarını ve diyetleri, hepbirlikte photoshop öğrenmeye gidiyoruz...


Playstation reklamı... Sanırım "şimdi kadınların oynama sırası geldi!" gibi bir şey demek o Fransızca yazı. Yanlışım varsa çekinmeden düzeltin, tamamen reklamcı mantığına bürünmeye çalışarak varsayım yapıyorum burada.


Bunların ikisi de şahane! Dikkat çekmemesi imkansız. Bugünlerde CocaCola'nın bu tarz bir reklamı var İstanbul sokaklarında, bir kadın bir bilboarddan diğerindeki Cola'dan çıkan pipete uzanıyor.

Bu reklamları yaratan insanları gerçekten merak ediyorum! Ve bir o kadar da kıskanıyorum!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

inanmiyorum!! ben nasil dusunemedim bunlarin hicbirini!! harika hepsi, tebrik etmek gerek dusunenleri.

zillosh dedi ki...

evet yaaa kıskanıLacak derecede güzeLLer!
acaba böylesine iLham nereden geLiyor? ,)

Adsız dedi ki...

aman tanrım. sanırım çalmışız türkler olarak. şu o.b. reklamının neredeyse aynısını tadım çekirdek yaptı; sadece bu resmi bulabildim;

http://twitpic.com/whjpn

nasıl ama?

zillosh dedi ki...

evet ben de herkesin tadım reklamını çok özgün çok sıradışı vs vs bulmasını anlamaya çalışıyorum zaten =))

üstelik o.bye daha çok yakışıyor kan emen vampir!

yaşasın Türklerin şu "esin alma" ile "kopyalamayı" karıştırması!! =P

Oghuse dedi ki...

gerçekten üstün yaratıclık ürünü.. çok beğendim hepsini..

zillosh dedi ki...

=)) aynen aynen =)
bir gün birilerinin böyle yorumlayabileceği işler yapabilmek su aralar en büyük dileklerimden biri =)

Pinterest'im

Instagram'ım