08 Temmuz 2009

dondurma ve ojenin ortak noktası nedir?

Ders çalışırken masamdan eksik etmediğim iki şey olduğunu fark ettim: 1- çikolatalı bir abur cubur 2- Oje

Aburcubur sever bir insanım ben. Ders çalışmak, onları yemek için bahanem oluyor. Ojeye gelince... Ders çalışırken en göz önünde olan uzvum ellerim olduğu için, saçım başım dağınık, yüzüm gözüm şiş bile olsa, tırnaklarım manikürlü ve pırıl pırıl parlak renkli ojeli olmazsa okuduğum kitaba bir türlü odaklanamıyorum. Dikkatim devamlı tırnaklarıma gidiyor, o yüzden ders çalışırken elimin altında mutlaka törpü ve oje oluyor. İşlemli bir bölümde okumadığım için, işim gücüm yüzlerce sayfa okumak olduğu için ders çalışırken oje sürmek en sık yaptığım şeylerden biri!

"Temmuzun ortasındayız ne dersi hala?!" diyorsanız onu bir de bana sorun!!!

Son favorim Magnum After Dinner. Magnum yerken sıkılıyordum ben. Hep aynı tat, gereksiz büyük. Ama bu after dinner'lar tam benlik. Buzdolabımın demir başlarından biri haline geldi. Leziz ve pratik!


Ojeye gelince, Flormar'ın yeni oje şişelerini yeni keşfettim ben, ne zamandır böyleler bilemiyorum. Ama yeni şişeler hem daha şık olmuş, hem de uzun kapağı ile sürmesi daha kolay.


"Süpermatte" serisi oje renkleri konusunda gayet tutucu olan "french, bordo ve kırmızıdan başka oje sürmem"ci beni lacivert ojeden sonra bir kere daha baştan çıkardı. Renkler süper, cartlak değiller, neşeliler! Mor en favorim...

Üstelik genelde bu renklerin renkli parlatıcı kıvamını aşması için 3-4 kat sürülmesi gerekir. Bu ojeler tek katla bile gayet rengini buluyor. Derhal sınavları yiyip tatile çıkasım, her gün bikinimle aynı renk oje sürüp, aynı renkten bir de güneş gözlüğü takasım var!* : )





ı

3 yorum:

special n dedi ki...

O ojeler çok iyiymiş!!bir iü lü olarak tatile çıkmak zor iş..

Adsız dedi ki...

sanslisin. Ben kendi kendine oje suremeyenlerdenim!!
Cok cikolata iyi degil yine de, sevilce yapiyo ^.^ dikkat et.

zillosh dedi ki...

@ speciaL n: ben umutluyum cok az kaLdı bizim tatiLimize!* =))

@ mizz oz: ben de asla kendime hic bir sey yapamayanlardandım; ama amerika gunlerinde bir manikür faslı bir çift ayakkabıdan pahalı olunca, alışveriş canavarları olarak manikür yapmaktan saç boyamaya kadar her şeyi çözdük 1 ay içinde! ilk denemelerimiz faciaydı itiraf ediyorum :)))

Pinterest'im

Instagram'ım