20 Haziran 2009

en güzel template meselesi! =)




Here comes the beeep part!

Yan tarafta yaklaşık on gündür bir anket duruyordu. "Blogun yeni imajı nasıl olmuş?" diye soruyordum size... 7 kişi aydınlamış, ferahlamış süper olmuş derken; 8 kişi eskisine alışmış olduğu sebebiyle bu halini yadırgadığını söylemiş. "Daha sık ziyaretime gelin alışın öyleyse şekerim" diyerek, ben de aydınlanmış ferahlamış süper olmuş diyenlerden yana olarak durumu eşitliyorum. Çünkü template değişikliği yaptığım anda sağdaki bütün html'ler resimler kayıplara karışıyor. Ayrıca kullanım alanım genişlettiği ve her 10bloggerdan en az 2sinin kullandığı şablon yerine daha benlik bir şey olduğu için de gayet mutlu mesudum hatta bloglamaya daha şevkliyim. =)

Diğer template değişikliklerime göz atmak için burayı, burayı, ve benim favorim için burayı ziyaret edebilirsiniz.

İyi tamam hepsi süper de, kıskandım. Ben de şablon değişikliği yapmak istiyorum, nasıl yapacağım? diyorsanız da aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli:

1- Benim bildiğim en geniş ve güzel arşiv Btemplates'in... Girin siteye, seçin yüzlercesi arasından favorinizi.

2- Seçmiş olduğunuzu bilgisayarınıza yükleyin.

3- Blogunuzun ayarlar kısmına girin. "Yerleşim" de "yeni şablon seç"in hemen solundaki "html'yi düzenle"ye bir tık yapın.

4- Gözat'tan da yüklemiş olduğunuz şablonu yüklediğiniz ve değişiklikleri kaydet komutunu verdiğiniz anda; tamamdır! =)

2 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Bu şarkıyı ne kadar aramıştım, google a yes boss yazıp duruyordum! İsmini alabilirmiyiiiim :)

zillosh dedi ki...

maiLine bak Zcim, şarkının kendisi geLdi... ; )

Pinterest'im

Instagram'ım