10 Haziran 2009

LiLy Allen'ın zengin koca hayaLi


LiLy Allen'ın sesini ilk duyduğum andan itibaren onun çıtı pıtı minyon ve pek sevimli bir görüntüye sahip olduğunu düşünmüştüm. Bu yüzden soldaki resimdeki gibi göründüğünü keşfettiğimde inanılmaz bir hayal kırıklığı yaşamıştım. Uzun sürmedi, önce sağdaki resimdeki hale geldi, sonra üstsüz bikini giyebilecek kıvama geçti.

LiLy Allen gittikçe zayıflıyor, güzelleşiyor ve daha güzel giyiniyor. Benim ilk hayal ettiğim, o sese yakışır görüntüye sonunda kavuştu. Kıyafet seçimlerine zaten bayılıyorum. Ama bu gün LiLy Allen'dan iş çıkmaz kararını bir kere daha verdim.

Bir röportajda kendisine gelecek için planlarını ve projelerini soruyorlar. Verdiği cevap, çalışmaktan sıkıldığı ve zengin bir koca bulabilene kadar ünlü kalmayı ümit ettiği oluyor. Daradaroomm seni konkenci bir Türk anne mi yetiştirdi yavrum naptın??



Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım