24 Haziran 2009

chromeo ve makaslanmış t-shirtum




Bu blogun unisex bir blog kalması için irademi resmen zorluyorum; ama adı bile "ziLLosh" olan biri için bu bazen biraz zor olabiliyor, o yüzden arada bir fırlayan son derece "dişi" yazılar için - mesela bu- erkeklerden özür diliyorum. Ama bence sizi de postlara koyduğum her telden parçalar oyalar =))

Bunun orjinal versiyonunu bulamadım; ama "chromeo" denilen bu grubun / kişinin bütün parçaları "Kendimi dans pistine atasım var" dedirtip kan kaynatacak cinsten. "You're so gangsta" uzun bir dönem beni gerçekten ayıltan kıpırdatan parça olmuştu mesela! You r so gang gang gang gang gang ganster! Needy girl ve bonafied loving electronica seven herkesin yaz playlistinde bulunası cinsten bıcır bıcır...


Gelelim t-shirt makaslama meselesine...

Pek moda oldu, eline makas alıp, t-shirta en afillisinden bir sırt dekoltesi konduruvermek. Hatta sırt dekoltesi pek moda oldu, herkesin sırtı açık bu yaz, her mağazada mutlaka sırt dekolteli bir kaç model var. Dekoltede en sevdiklerimdendir sırt. O yüzden ben de beyaz t-shirtlarımdan biri üzerinde deneme yaptım. Sonuç da güzel oldu hani. Hiç durmayın, giymediğiniz bir t-shirtu bayıla bayıla giyilebilir haline getirmek beş dakikanızı almaz.

Sadece arada epey mesafe bırakın keserken, yoksa arada kalanlar kopabilir. Ben dört parmak boşluk bırakarak kesmiş olmama rağmen, aradakiler incecik iplere dönüştü.

Altımdaki de pantolon niyetine giydiğim bir pijama altı. : ) Instyle'ın bu ayki sayısında vardı, pijama giymek moda olmuş. Sinem chuchamı trendsetter ilan ediyorum bu durumda. Cali'de iş dışında akla hayale gelebilecek her yere bir ya boyunca pembe pijamasıyla gitmişti. Pembe pijama ile okula gidip sınava girmiyorum henüz; ama siyahı gayet iş görüyor. Hem terletmiyor, hem de inanılmaz rahat! Yaşasın pijama modası! Instyle geç kaldın canım, bizde bu moda iki sene önce başladı!

Ayrıca MiuMiu'nun çantalarına tapan, sahip olmak istediği çanta hiç bir zaman chanel veya LV değil, her zaman beyaz veya krem bir MiuMiu olmuş biri olarak, şu çantalarına laf etmeden geçemeyeceğim. Benim çocukluğumda pazardan alıp takardık bu çantalardan. Bende de pembesi vardı, keşke saklasaymışım. MiuMiu'nun pazar çantasını taklit edip 920 dolarcık fiyat konduracağını nerden bilebilirdim ki? =)


2 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

fofğraftaki çocuk sen misin?

zillosh dedi ki...

"uzun zamandır kimse bana çocuk dememişti yuppi pijamalıyken çocuk gibi mi görünüyorum" demeye hazırlanmıştım ki, duvardaki fotoğraftan bahsettiğinizi anladım : ) evet benim!

Pinterest'im

Instagram'ım