13 Haziran 2009

namus neremizdedir?


Bugünkü gazeteler "yaz" kokuyor. Yazın hitleri, yazın mekanları, yazın otelleri, yazın gidilmesi gereken yerler, yazın patlama yapacak oLan kokteyller, yakınlardaki konserler... Bir de Savas Ozbey hatırlatmıs, bu yaz 20 Ağustos'ta ramazan başlıyor, topu topu 9 haftamız, 18 cuma-cumartesimiz var diye...

Buyur burdan yak! Zaten benim yaz tatilim ancak ağustosta başlayacak!
O yüzden bugün bütün gazete sayfaları bana düşman oldu, bir tek Bekir Coşkun'a her zamanki gibi "Helal olsun" dedim. Aynı anda annem ve anneannemin de aynı şeyi söylediğini belli belirsiz biliyorum; bambaşka zevklerimize rağmen üçümüzün de ortak sevgilisi çünkü o : )

Bugünkü Hürriyet'teki "Namus neremizdedir?" kesinlikle okunası...

Bir de biri bana İran'daki kadınların nasıl olur da bizim türbanlılardan bile çağdaş göründüklerini açıklayabilir mi? Ciddi anlamda kafam karıştı. Bu kadınların sokakta ve erkeklerin olduğu her ortamda çarşafla gezdiklerini, sadece evde veya kadın kadınayken cüretkar kostümlere büründüklerini sanan benim kaçırdığım bir şey mi var?


Yukardakileri sadece kadınların girdiği mekanlar varsaysam bile, aşağıdaki resimde arkada erkekler de var.

dip not: fotoğrafların tamamı Hürriyet'ten alınmıştır ve İran'da dün yapılan cumhrubaşkanı seçimine ilişkindirler.

1 yorum:

...RiGoR MoRtiS... dedi ki...

alla alla bende anlamadım bu durumu
mantıklı bi açıklaması olmalı yahu bunun =)
bu arada namus nerededir sorusuna gelirsek;
bana göre bir kadın için namus kesnlikle bacak arasında, yada incecik bi zarda değildirr..önemli olan insanın içinin,ruhunun,kalbinin kaliteli oluşudur(buraya bunu daha ağır yazardım da neysee :D :D )

Pinterest'im

Instagram'ım