16 Haziran 2009

türk kahvesinden cappucino : )

Ben bir şey yaptım ve bayıldım!

Bol bol bol Nescafe içiyorum ve hepsi sütlü şekersiz şeklinde tıpatıp aynı tada sahip oluyor. Sıkılıyorum haliyle. Monin şuruplar aldım, günde bir tanesini şuruplu içsem, hepsi şuruplu çok ağır oluyor. Eh, bariz bağımlıyım kahveye, içmesem başım ağrıyor ve huysuzlanıyorum.

O yüzden deneyler yapıyorum kendi çapımda. Bu geceki şansıma pek leziz oldu.

1 fincan sütü cezveye boşaltıyorsunuz, bir tatlı kaşığı da türk kahvesi ekliyorsunuz, (şekerini bilemem ben koymuyorum), bir tutam tarçın, bir tutam da toza yakın minicik yapılmış hindistancevizi ekliyorsunuz. Bir taşım kaynatıyorsunuz, köpüklü kısmını fincana doldurduktan sonra, bir taşım daha kaynatıyorsunuz.

Sonraaaa keyfinize bakıyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Pinterest'im

Instagram'ım