23 Haziran 2009

fresh fresh!


01. Geri Dön
02. Gönül
03. Aya Benzer
04. Sexy Sey (Mentalist Mix)
05. Anlamazdin
06. Anladim
07. Kuzu Kuzu
08. Salamander
09. Na Nay
10. Bambita
11. Gözünaydin
12. Sexy Sey (Huseyin Karadayi Mix)
13. Spotlight
14. Anladim (Part 2)

Huseyin Karadayı Discorium'da sabaha kadar dans moodunda kalmamı sağlayan insanlardandır. Sezen Aksu'nun "Haydi gel benimle ol"unda çılgın gibi dans ettirmiş, "Bir İstanbul varmış canı sıkılan Discorium gelmiş sıkıntı bitmiş"lerle güldürmüş, "Aradığım adam sen değilsin."e sardırmıştı.

Şu anda yükledim en son albümü Fresh'i...
Henüz dinliyorum; ama Ege Çubukçu "Seksi Şey" mixini benim yaz şarkım ilan ettim bile.
"Aklımda bir tek senin adın, dudaklarımda bir tek senin tadın var"

Hepsini dinlemediğim için henüz tamamı hakkında bir şey söyleyemeyeceğim; ama dinlediğim 3 parçayla bile "yazın milli albümü budur!" diyebilirim! =)

Sizi albüme ulaştıracak şifre de yazıda gizli, bulamayan maiL ile ulaşabilir ,)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ama şifresi yook bunun

zillosh dedi ki...

sayın adsız,
ilgili yazıda kırmızı ile yazılmıs harfleri duzgun sırayla takip edersen sifre de var oluyor. : ))

Pinterest'im

Instagram'ım